MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
Spēles

Warhorse no Kingdom Come: Deliverance II ir izņemta krievu valoda - un atklāta informācija par spēlēšanu

Warhorse no Kingdom Come: Deliverance II ir izņemta krievu valoda - un atklāta informācija par spēlēšanu
0 0 5 0

Chekiskajā resursā Indian, spēles Kingdom Come: Deliverance II no Warhorse vadīgais dizainers Prokop Jirsa dalījās ar spēles gameplay detaļām. Dažu šīs informācijas daļu var uzskatīt par spēles notikumu spoilerošanu.

Personāža radīšanas sākuma ekrāna nav, kā arī pirmajā spēlē. Nav nepieciešams izpētīt tiešsaistes vadlīdzekļus, lai radītu dzīvotspējīgu personāžu - vienkārši varat turpināt spēlēt. Taču, lai panāktu labāko attīstību un progresu, būs jāstrādā ļoti smagi.

Reputācija ir kļuvusi sarežģītāka. Ir jauni sodi, ieskaitot nosodījumu. Nosodījums ietekmē statistiku, kamēr brūce nav dzijušies. Spēles beigās NPC atpazīs nosodījumu, kas var ietekmēt viņu attieksmi pret jums gan negatīvi, gan pozitīvi.

Spēle kombinē spēles procesa brīvību atvērtā pasaulē ar kinematogrāfisku, salīdzinoši līnisku stāstījumu, līdzīgu KCD1. Tā nav pilnībā brīva simulatora aizraujoša versija, kā Kenshi.

ierocis var izbiedēt cilvēkus, jo tas ir jauna izgudrojuma. Tas ir atkarīgs no viņu drosme, ievainojumiem, bruņu un tā tālāk. Ierocis ar uguns ietekmē arī dažus uzdevumus, īpaši tā veltīto blakus uzdevumu.

Spēlē nebūs nebutni kvesti un absurdi brīži, piemēram, bandītu nometnes dažu minūšu attālumā no taveras. Pasaule ir diezgan liela un nebūs pārmērīgi piesātināta.

Glābšanas dzirkstis joprojām ir aktuālas. Spēle turpina ievērot principu dzīvot ar sekām savām darbībām. Bet tagad ir vairāk automātisko saglabāšanas vietu, dzirksti ir vieglāk pagatavot - tas nav tik dārgi, bet tas joprojām ir jāpadara spēlētājam domāt, pirms viņš izdarīs kādu muļķīgu.

Kingdom Come: Deliverance II nav bērnu. Bērni - tas ir pārāk daudz liekas darbas, un tie rada problēmas ar vecuma ierobežojumu.

Warhorse izmantoja ļoti modificētu CryEngine versiju, lai izveidotu spēli. Dzinējs ļauj izveidot aktīvu atvērto pasauli ar faunu un floru. Kuttenbergas pilsēta ir daudz lielāka par Sasaau.

Atbildot uz jautājumu par Baldur's Gate 3, izstrādātājs izteic savu mīlestību un cieņu pret Larian, bet teica, ka viņu spēļu stils ir ļoti atšķirīgs no tā, ko dara Warhorse. Abas uzņēmējdarbības veido sarežģītas spēles pieredzējušiem spēlētājiem, bet ir būtiskas atšķirības.

Lietotāji arī pievērsa uzmanību tam, ka Warhorse ir izņēmusi krievu valodu no Steam lokalizāciju saraksts. Tas jau izraisījis aktīvu reakciju Krievijas profilu resursos. Tomēr pagaidām vēl nav pieejams arī ukraiņu valodā, kas daudziem sarežģīs caurlaidi.

Piektdienā, 19. aprīlī, pēc otras spēles paziņošanas, pirmās spēles spēlētāju skaits palielinājās vairākas reizes: no 3000-4000 līdz vairāk nekā 23 000. Pirmās nedēļas laikā pamata Kingdom Come: Deliverance var iegādāties par ₴159, bet Royal Edition ar četriem stāsta piedāvājumiem - par ₴213.

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti