Pārbaudes laikā Porsche objektā Nardo, Itālijā, standarta elektriskais sedans Volkswagen ID.7 Pro S sasniedza jaunu rekordu, ievērojami pārsniedzot ražotāja norādīto autonomiju. Pēc WLTP cikla tam tika noteikts ievērojams nobraukuma rezerves rādītājs — 709 km. Tomēr testa laikā elektromobilis spēja nobraukt 941 km ar vienu akumulatora uzlādi. Pārākums bija 232 km jeb 32,7% no norādītās autonomijas.
ID.7 Pro S ir aprīkots ar 86 kWh akumulatoru un 282 zirgaspēku elektrisko motoru, kas nodrošina aizmugurējās piedziņas spēku. Pārbaudes laikā tas uzrādīja izcilu efektivitāti, sasniedzot 9,2 kWh/100 km. Tas ir aptuveni divas reizes mazāk nekā vidējais elektroauto ASV patēriņš (149 Wh uz jūdzi pret aptuveni 300 Wh uz jūdzi).
Tomēr, ticiet, detaļas ir svarīgas. Pārbaude notika Nardo zema ātruma aplī. Tā atdarināja reālos ceļu apstākļus ar vidējo ātrumu 29 km/h. Tātad, tests izcēla ID.7 izcilo efektivitāti pilsētas apstākļos. Tas ir jau lieliski priekš jebkura elektroauto. Tomēr, vai tāds elektromobilis vienmēr tiek ekspluatēts tieši šādā režīmā un šādā ātrumā? Parasti pilsētas vajadzībām tiek pirkts kompaktāks un lētāks auto.
Sasniegt šādu nobraukuma rezervi auto izmērā, kāds ir ID.7, prasa noteiktus apstākļus un braukšanas prasmi. Tā faktori kā temperatūra, vietas reljefs un braukšanas stils var ievērojami ietekmēt elektromobiļa reālo nobraukuma rezervi.
Volkswagen vēlas pievērst uzmanību faktam, ka ID.7 Pro S ir aerodinamiskā pretestības koeficients tikai 0,23 Cd, kas veicina tā aerodinamisko efektivitāti. «Rekorda» nobraukuma rezerve ID.7 faktiski ir vairāk mārketinga triks nekā īstais rekords. Tas tieši nepārliecina par tālais braucieniem pa šoseju, bet noteikti nosaka jaunu efektivitātes standartu lielajiem elektroauto.
Atgādinām, Volkswagen ID.7 Pro S reālās pasaules apstākļos pārsniedza 794 km ar vienu baterijas uzlādi.
Avots: arenaev
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra