MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
Tehnoloģijas

Vodafone Ukraina ir izstrādājusi savu mākslīgā intelekta versiju kontaktu centriem - palaišana plānota 15. maijā.

Vodafone Ukraina ir izstrādājusi savu mākslīgā intelekta versiju kontaktu centriem - palaišana plānota 15. maijā.
0 0 4 0

Vodafone Ukrainas Digitālo risinājumu un platformas departamenta vadītājs Sergejs Berislavskijs teica, ka pašu AI sistēmas izstrāde un atbalsts uzņēmumam izmaksāja «desmitiem miljonu».

MVP (minimāli dzīvotspējīga produkta) starta plānots uz 15. maiju, paziņoja Berislavskis intervijā publikācijai dev.ua. Pirmkārt, mākslīgā intelekta tiks izmantota, lai uzlabotu Vodafone kontaktcentra darbību, kur strādā simti cilvēku.

«Mēs to pārbaudīsim uzņēmumā, savos biznesa klientu apkalpošanas procesos, MVP sākums plānots uz 15. maiju. Šajā projektā mēs pašlaik esam piesaistījuši apmēram 30 cilvēkus».

Berislavskis norādīja, ka uzņēmumā kopumā inteliģentais produkts tiek sadalīts vairākos posmos, un pirmajā tiks skarts tieši "balss" darbs.

«Katru dienu darbiniekam būs pieejama informācija par to, cik efektīvi viņš veic uzdevumu, ko viņam vajadzētu mainīt, kā mainīt savu scenāriju, kur viņam vajag būt uzstājīgākam saziņā ar klientu, vai kādus vārdus izmantot, lai viņa darbs nes aktīvumu citai uzņēmuma un klienta pusei», - piebilst Sergejs Berislavskis.

Vodafone ir ieguldījusi savā pašu AI projektā "desmitiem miljonu" - gatavās LLM (lielas valodas modeļi) kompānija nolēma neizmantot, tāpēc izstrādāja un apmācīja sistēmu patstāvīgi.

«Nenosaukšu precīzas skaitļus, bet tas ir desmitiem miljonu, kuros mēs ieguldām, jau esam ieguldījuši un plānojam ieguldīt šajā stāstā. Tas sastāv no vairākiem daļām. Pirmā – pašas aparatūras infrastruktūras izveide. Serveri, GPU, kas pašlaik maksā milzīgas summas, ir salīdzinoši grūti iegūt, bet mēs ar to taisām. Otrkārt – programmatūras daļas veidošana, tam ir paša ietvērota IT uzņēmums - IT SmartFlex, kas tieši sniedz šo pakalpojumu Vodafone Ukrainai – produktu kompleksveidošanu».

Papildus Vodafone strādā pie paša čata bota projekta, vienlaicīgi testējot atvērto avotu modeli Meta, kā arī domā par "digitālo dublikātu" ieviešanu ekrāna klientu apkalpošanā.

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti