MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
IT-bizness

"Vienkārši skaļi ierakstiet tekstu un uzlieciet austiņas": zoomeri veicina uzdevumu maskēšanas tendenci birojos, simulējot aktīvu darbu.

vakar 11:12Komentāri (0)Apskati (4)3 min. lasīt
"Vienkārši skaļi ierakstiet tekstu un uzlieciet austiņas": zoomeri veicina uzdevumu maskēšanas tendenci birojos, simulējot aktīvu darbu.
0 0 4 0

Pēc būtības Z paaudzeZ paaudze — termins, kas lietots cilvēkiem, dzimušiem, pēc dažādām klasifikācijām, aptuveni no 1990. gadu vidus līdz 2010. gadu sākumam. pieliek papildu pūles, lai izskatītos, it kā smagi strādātu, kaut arī faktiski to nedara. "Taskmasking" tendence šobrīd aktīvi izplatās TikTok un ietver videoklipus ar ieteikumiem, kā nodrošināt aizņemtu izskatu un saņemt priekšnieka atzinību.

Vairākumam tas varētu šķist smieklīgi, taču ieteikumi ietver ātru staigāšanu pa ofisu ar datoru zem rokas vai skaļu rakstīšanu uz klaviatūras. Vienlaikus taskmasking nav tikai kārtējā TikTok tendence, bet gan reāla problēma, par ko runā Fortune intervētie vadītāji.

Taskmasking izplatība pieaug atbilstoši pieaugošajam laikam, kas pavadīts birojā, un šobrīd ir ieguvusi aktīvu popularitāti, ņemot vērā daudzu uzņēmumu īstenoto atgriešanās darbā politiku.

«Uzņēmumi, kas prasa no saviem darbiniekiem atgriezties birojā, sūta signālu, ka klātbūtne ir vienāda ar ražīgumu», — saka Amanda Augustina, career.io. «Šī tendence atspoguļo jauno speciālistu pārliecību, ka "aci pret aci laiks", pavadītais darbā neatbilst viņu rezultātiem un efektivitātei».

Galvenais pašreizējais taskmasking vēstījums — mēģinājums pierādīt, ka "izskatīties aizņemtam" nenozīmē būt produktīvam.

Vadītāji saka, ka ir vērojuši strauju pieaugumu darbinieku skaitā, kas ieplāno nevajadzīgas tikšanās vai sadala vienkāršus uzdevumus visā darba dienā, lai radītu darba iespaidu. Daži pat uzskata, ka tā ir pašu vadītāju vaina.

«Ja darbinieki jūtas nepieciešami taskmasking, jautājums nav par to, kāpēc viņi nestrādā vairāk, bet gan — kāpēc viņi nejūt, ka viņu īstais darbs ir vērtīgs? Ja cilvēki pieliek vairāk pūļu izskatīties produktīviem nekā būt produktīviem, iespējams, tā ir uzticības vai iesaistes problēma», — saka Viktorija Maklina, City CV karjeras konsultāciju izpilddirektore un dibinātāja.

Pērnā gada Workhuman pētījums parādīja, ka 36% darbinieku ir imitējuši ražīgumu darbā, un galvenais mērķis šeit bija līdzsvara sasniegšana starp darbu un privāto dzīvi. Tajā pašā laikā 70% ziņoja, ka tas nekādi neietekmēja viņu faktisko ražīgumu, un gandrīz puse apgalvoja, ka joprojām ir darbinieki virs vidējā līmeņa.

«Tas norāda, ka galvenie taskmasking cēloņi var būt saistīti nevis ar atteikšanos veikt darbu, bet drīzāk ar izsīkuma sajūtu no uzturēšanās birojā vai nepietiekamu darba apjomu, lai aizpildītu savas stundas birojā», — piebilst Augustina.

Avots: Fortune

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti