MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
IT-bizness

Izšķērdēšana un atlaišana: Spotify uzaicināja darbiniekus uz masveida ballīti un pēc tam 1500 no viņiem atlaida - un tas vēl nav viss.

Izšķērdēšana un atlaišana: Spotify uzaicināja darbiniekus uz masveida ballīti un pēc tam 1500 no viņiem atlaida - un tas vēl nav viss.
0 0 17 0

Daži darbinieki uzskata, ka Spotify pārāk daudz tērē uz ballītēm un pasākumiem, it īpaši laikā, kad kompānija atlaiz tūkstošiem cilvēku un samazina papildu izdevumus. Biznesa Insayder sarunājies ar 14 pašreizējiem un bijušiem anonīmiem kompānijas darbiniekiem, kuri dalījās ekstravaganti pasākumu detaļās, ko viņi nosauca par nepiedienīgiem.

Novembrī Spotify atzīmēja savu ikgadējo Wrapped kampaņu ekskluzīvā ballītē Londonas superklubā pagājušajā gadā novembrī. Uzaicinātie zināmi mūziķi izpildīja savus hītus. Uz pasākumu bija aicināti darbinieki, slavenības, medijpersonas un fani, kuri bija vieni no lielākajiem izpildītāju klausītājiem Spotify.

Pēc četrām dienām uzņēmums samazināja 1500 darba vietas, ietverot dažus darbiniekus, kas strādāja pie Wrapped. Galvenais izpilddirektors Daniels Ek nosūtīja darbiniekiem skaidru vēstuli, kurā paziņoja par atlaišanu un atzīmēja, ka Spotify izdevumu struktūra joprojām ir pārāk uzbāzta.

Kā arī daudzas citas kompānijas, arī Spotify, laikā pandēmijas laikā nodarbināja pārmērīgu darbinieku skaitu. 2019. līdz 2022. gadam darbinieku skaits gandrīz dubultojās. Tomēr pagājušajā gadā uzņēmums samazināja 2300 darba vietas trijos atlaišanas posmos: janvārī, jūnijā un decembrī.

Spotify nodarbojas ar izklaides biznesu, tāpēc noteikts skaits ekstravagantu pasākumu ir sastāvdaļa no procesa. Bet šie darbinieki saka, ka pasākumu izdevumi ir nonākuši pārāk tālu, ņemot vērā uzņēmuma centienus ekonomēt.

Spotify pārstāvis sacīja, ka kompānija turpinās tādus pasākumus kā Wrapped, Stockholm Intro Days un Grammy Best New Artist ballīte. Kompānijas preses sekretārs saka, ka tas ir atslēga mākslinieku veicināšanai, klausītāju piesaistei, sadarbības veicināšanai starp darbiniekiem un uzņēmuma pakalpojumu reklamēšanai. Pārstāvji atteicās komentēt, cik daudz tā tērējusi uz ballītēm un pasākumiem.

Spotifests, mūzikas festivāls tikai Spotify darbiniekiem, darbinieki min kā skaidru piemēru lielo izdevumu dēļ. Pēdējais Spotifests notika pagājušajā gada augustā. Simtiem darbinieku sapulcējās The Brooklyn Mirage Ņujorkā. Izpildītāju Diplo un T-Pain uzstāšanās laikā uz milzīgās skatuves uz atklātā laukumā sapulcējušos sejas spīdēja ar lāzeru gaismām. Cits atjaunotajās vietās uzstājās akrobāti un dejotāji, un alu pasniedza no mugursomas. Pasākumā bija frizētava, foto zona, mūzikas klausīšanās stacijas, spēles un pagaidu tetovējumu studija, kur darbinieki varēja uztaisīt sev Spotify logotipu. Mēnesi pirms tam uzņēmums bija samazinājis 200 darbavietas.

Spotify pasākumi lielākoties tiek sadalīti divās kategorijās. Ir viesu pasākumi un pasākumi, kas pieejami publikai un darbojas kā tās zīmola mārketinga instrumenti. Kā arī ir pasākumi tikai darbiniekiem.

"Vai nu tas ir komandas ballīte, "Grammy" ballīte, Ziemassvētku ballīte, brendveida ballītes vai papildu pasākumi, kas salīdzinoši paslēgti, uz ballītēm, bez šaubām, tiek izšķiesti milzīgi līdzekļi», - saka bijušais darbinieks.

Uzņēmuma galvenais birojs atrodas Stokholmā, un tas tur nosūta daudz jaunu darbinieku uz "Intro Days", laikā kuri viņi satiekas, klausās runātājus un iepazīstas ar Spotify kultūru. Vien amijš darbinieks saka, ka uzņēmums "tērē upe naudas, atvadot cilvēkus uz Zviedriju, lai dzertu Kool-Aid". Vairāki cilvēki, kuri piedalījās braucienos, ziņoja, ka uzņēmums ierīko darbiniekus viesnīcā uz trīs pieciem dienām un aprūpina viņus ar visu ēdienu.

"Mēs pastāvīgi domājam par efektivitāti", - sacīja Spotify vadītājs Daniels Ek analītiķiem peirakstu laikā februārī.

Saistītie Tagi:

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti