MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
Spēles

Unikāla spēle un uzmanība jaunpienācējiem: jauna informācija par S.T.A.L.K.E.R. 2

Unikāla spēle un uzmanība jaunpienācējiem: jauna informācija par S.T.A.L.K.E.R. 2
0 0 7 0

Izdevums Rock Paper Shotgun ieguva iespēju izmēģināt šāvēja S.T.A.L.K.E.R. 2 demonstrācijas versiju izstādē Gamescom 2024 un dalījās savos iespaidos par spēli. Žurnālisti arī publicēja sarunas fragmentus ar studijas GSC Game World pārstāvjiem.

Neskatoties uz ierobežoto spēlēšanas laiku, žurnālisti atzīmēja ievērojamus uzlabojumus salīdzinājumā ar iepriekšējām sērijas daļām. Tehniski "S.T.A.L.K.E.R. 2: Černobiļas sirds" ir veicis lielu soli uz priekšu. Personāža kustības ir kļuvušas plūstošākas, un ieroču vadība - ērtāka. Inventāra sistēma, lai gan saglabājusi pazīstamo režģi, tagad darbojas ātrāk un intuitīvāk. Vienlaikus izstrādātāji saglabājuši spēles pasaules sarežģītību un bīstamību, kas raksturīga sērijai.

Demonstrācija sākās ar īsu ievadu, kur spēlētājs tiek nogādāts Zonā. Žurnālisti varēja izpētīt izpostītu forpostu, mijiedarboties ar klasiskām S.T.A.L.K.E.R. anomālijām un sastapties ar mutantiem. Īpaši pārsteidza pastāvīgā muzikālā pavadījuma trūkums, kas pastiprina spriedzes un bīstamības atmosfēru.

Pārskatītāji atzīmēja, ka ieročiem spēlē ir spēcīga atdeve, taču tie ir ērti lietojami. Tāpat žurnālisti pievērsa uzmanību uzjeršības trūkumiem un vienkāršošanai lietotāja interfeisā, kas saglabā oriģinālās sērijas garu.

GSC Game World ģenerāldirektors Jevgēņijs Grigorovičs stāstīja par spēles līdzsvaru starp jauno un veco:

"Mūsu pirmais mērķis ir izveidot spēli spēlētājiem, kuri neko nezina par iepriekšējām daļām. Mēs saprotam, ka mums būs daudz jaunu spēlētāju, un vēlamies, lai spēle viņiem patiktu."

Tajā pašā laikā faniem spēlē būs pietiekami daudz "olas šokolādes", īpaši pazīstami personāži un vietas.

Grigorovičs arī atzīmēja, ka komanda orientējas uz konsoles auditoriju un Xbox Game Pass abonentiem. Neskatoties uz to, izstrādātāji cenšas saglabāt unikālo S.T.A.L.K.E.R. atmosfēru.

Interesanti, ka izstrādātāji cenšas saglabāt līdzsvaru starp informācijas atklāšanu par spēli un intrigas saglabāšanu. Grigorovičs atzina:

"Kā spēļu direktors es vēlos visu noslēpt no spēlētāja. Es cīnos ar mārketinga komandu, jo viņi vēlas parādīt pēc iespējas vairāk!"

Īpašu uzmanību žurnālisti piešķīra spēles vizuālajai sastāvdaļai. Nakts reids radioaktīvajā Zonā pārsteidza ar atmosfēriskumu un apkārtējās vides detalizāciju. Arī skaņas dizains saņēma pozitīvas atsauksmes - soļi, zāles šņākšana un tālie Zonas skaņas rada neatkārtojamu klātbūtnes sajūtu.

Starp svarīgiem GSC lēmumiem bija faktiskā krievu valodas izslēgšana no spēles. Tajā pašā laikā izstrādātāji nolēma pievienot elementus, kas uzsver ukraiņu kultūru. Piemēram, spēlē būs mozaīkas ar nacionālajiem motīviem. Izstrādātāji norāda, ka S.T.A.L.K.E.R. 2 nav pretkaraspēle.

Lai gan demonstrācija bija relatīvi īsa, tā atstāja pozitīvus iespaidus žurnālistiem. Viņi atzīmēja, ka spēle saglabā oriģinālās sērijas garu un "vienlaikus piedāvā modernu spēles pieredzi".

Atgādinām, mēs jau rakstījām par japāņu žurnālistu iespaidiem no "S.T.A.L.K.E.R. 2: Černobiļas sirds" demonstrācijas. Tāpat spēlē būs divi stāstu papildinājumi.

"S.T.A.L.K.E.R. 2: Černobiļas sirds" iznākšana paredzēta 20. novembrī. Spēle būs pieejama datoriem un Xbox Series X/S, kā arī uzreiz pieejama Game Pass servisā.

Avots: Rockpapershotgun

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti