2025. gada sākumā gaidāma vidēja izmēra krosovera Toyota bZ3C izlaišana. Informēti avoti apgalvo, ka šis auto būs gudrākais FAW Toyota modelis, pateicoties attīstītajai intelektuālai vadīšanai un inovatīvajam salonam.
Automobili pirmo reizi demonstrēja Pekinas auto izstādē. Tā dizains ļoti līdzinās bZ Sport Crossover konceptam, kas tika prezentēts gadu agrāk Šanhajas auto izstādē. Tas ir piecvietīgs krosovers ar izmēriem 4780x1866x1510 mm (garums, platums, augstums) un riteņu bāzi 2880 mm.
Modelis piedāvā astoņas virsbūves apdares variācijas, izmantojot piecas krāsas: melnu, balto, pelēko, oranžo un sarkano. Trīs no tām ir pieejamas arī divkrāsu izpildījumā ar melnu zonu, kas atrodas virs loga līnijas. Salona apdare var būt sarkanā, melnā vai baltā krāsā (attiecas uz sēdekļiem un ievietojumiem), bet instrumentu paneļa augšējā daļa un stūre paliek melnas.
Galvenā interjera sastāvdaļa ir 15,6 collu informācijas-izklaides sistēmas ekrāns, kas atbalsta vairāk nekā 200 trešo pušu lietotnes. Pirmo reizi šīs klases auto ir aprīkots ar vadītāju un pasažieru uzraudzības sistēmu, kas ietver sejas atpazīšanu, kas izmanto AI, videouzsaukumus salonā, bērnu atgādinājumu, kā arī žestu un balss vadību ar virtuālo asistentu. Instrumentu panelis atrodas tālu zem vējstikla, kas norāda uz projekcijas displeja neesamību.
Priekšējie sēdekļi var tikt pilnībā nolikti horizontāli, veidojot kopā ar otro rindu guļvietu. Bagāžas nodalījuma ietilpība ir 463 litri.
Elektroauto Toyota bZ3C ir aprīkots ar lidaru virs vējstikla un tai ir augsts intelektuālās vadīšanas funkciju līmenis. Sistēma balstīta uz plašu AI modeli, kas nodrošina iespējas pilsētas braucieniem, ātrgaitas kustībai un automātiskas novietnes funkcijām.
Saskaņā ar Ķīnas Rūpniecības un informācijas tehnoloģiju ministrijas datiem auto ir aprīkots ar 200 kW jaudas elektromotoru TZ200XS003. Akumulatorus ražo BYD FinDreams meitas uzņēmums, izmantojot litija dzelzs fosfātu Blade baterijas. Ir divas auto versijas: ar 550 km un 630 km diapazonu, izmantojot CLTC testēšanas sistēmu.
Avots: carnewschina
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra