Apple vadītājam Timam Kukam ir neparasta veiksmes definīcija. Viņš uzskata, ka Apple Vision Pro austiņas, kuras nav pieprasītas, ir veiksmīgas, bet Apple Intelligence, kas vēl nav izlaists, ir labākais tirgū.
Divas lielākās iPhone ražotāja likmes uz nākotni ir Apple Intelligence un Vision Pro. Mākslīgā intelekta palīgs vēl nav izlaists, un austiņa saņēma neviennozīmīgu atsauksmi un tiek pirkta ne pārāk labi. Tomēr nesenā intervijā ar The Wall Street Journal uzņēmuma izpilddirektors Tims Kuks dalījās ar savu veiksmes izpratni.
Runājot par Vision Pro, Kuks to nosauca par "veiksmīgu līdz šim", bet ne pēc parastajiem standartiem. Viņš nesaka, ka iekārtas pārdošana bija liela. Atbildē, kas izskatās kā izvairīšanās no jautājuma, viņš atzīmēja:
"Es vienmēr vēlētos pārdot vairāk no visa, jo galu galā mēs vēlamies, lai mūsu produkti būtu pēc iespējas vairāk cilvēku rokās. Un tāpēc, acīmredzot, es vēlētos pārdot vairāk. Laika gaitā viss uzlabojas, un arī Apple Vision Pro kļūs arvien labāka. Es domāju, ka šodien tas ir vienkārši veiksmes radīt ekosistēmu ziņā."
Tātad, Tims Kuks ir pārcēlis veiksmi uz nākotni, bet šobrīd par tādu uzskata arhitektūras izveidi. Kad runa bija par Apple Intelligence, viņš arī definēja panākumus unikālā veidā. Kuks bieži atkārtoja intervētājam frāzi "ne pirmais, bet labākais". Tomēr pat vārdu "labākais" viņš saprot savā veidā.
"Mēs nebijām pirmie, kas radīja intelektu. Bet mēs to izdarījām tā, kā uzskatām, ka tas ir vislabākais klientam."
Pēc Kuka domām, Apple Intelligence veiksme pašlaik nav būt labākajam tehnoloģiju ziņā, bet sniegt vislabāko pieredzi klientiem. Kopumā tas atbilst Apple garam, kas vienmēr ir mazāk rūpējies par abstraktu tehnoloģiju radīšanu un koncentrējies uz konkrētiem produktiem konkrētām vajadzībām.
Laiks rādīs, vai Tima Kuka "veiksme" šajās jomās kļūs par reālu komercproduktu veiksmi. Pašlaik tas ir tikai solījums nākotnei un veids, kā teikt "mums viss ir kārtībā" uz Vision Pro nepopulāra un AI izlaišanas ilgu aizkavēšanās fona.
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra