Tesla beidzot ir atradusi pielietojumu saviem Cybertruck, kas slikti pārdodas: tas tagad pārvada mobilos reklāmas stendus ar jauno elektrisko automobili Model Y.
Cybertruck elektriskā auto palaišana Tesla izrādījās neveiksmīga. Neskatoties uz sākotnējo fanu interesi un lielo iepriekšējo pasūtījumu skaitu, faktiskā automašīna daudziem pircējiem cerības neattaisnoja. Piemēram, var minēt problēmu ar paneļu sliktu stiprināšanu un auto atsaukšanu remontam. Pēc Tesla "speciālistu" veikta remonta problēma tikai pasliktinājās ─ paneļu atstarpes kļuva vēl lielākas.
Vēl viena vilšanās, ar ko sastapās Cybertruck fani, ir tā saucamā "Distance Uzdarinātāja" (Range Extender) atcelšana, kas būtiski palielinātu automobiļa autonomiju.
Šie un citi faktori noveda pie tā, ka elektriskais auto, par kuru sākotnēji bija liela rindas ar iepriekšējiem pasūtījumiem, tagad pārdodas ļoti slikti. Cybertruck pilnībā izgāzusies komerciālajā aspektā, jo pārdošanas apjoms sasniedz tikai aptuveni piekto daļu no ražošanas jaudas.
Lai gūtu kādu labumu no jau saražotajiem Cybertruck, Tesla nolēma izmantot tos kā mārketinga instrumentu. Piemēram, uzņēmums ved Cybertruck uz veikaliem valstīs, kur šīs automašīnas oficiāli pat netirgo. Būtībā Tesla izmanto Cybertruck, lai piesaistītu uzmanību un popularizētu citus savus modeļus.
Tagad uzņēmums to dara burtiski. Tesla izmanto brīvos Cybertruck kā mobilās reklāmu platformas saviem citiem auto, kas vēl joprojām var interesēt elektromobiļu entuziastus — elektromobiļa pikaps velk mobilo reklāmas stendu ar reklāmu jauno Model Y modelim.
Cilvēki sāka pamanīt Cybertruck, kas pārvadā Model Y caurspīdīgā piekabē — savdabīga "dzīva" reklāma. Vienu no šādiem piemēriem redzēja Tempā, Teksasā.
Tesla Model Y uzrāde stikla būrī | Pamanīts Tempā, TX
byu/OshinOfficial inTeslaLounge
Šo konstrukciju pirmo reizi pamanīja vairāk nekā gadu atpakaļ, taču šķita, ka Tesla ir atteikusies no šīs idejas — līdz pagājušajām brīvdienām to vairs neredzēja.
Šoreiz šķiet, ka Tesla izmantoja mobilo reklāmu kā daļu no autovadītāju organizētā Cybertruck ceļojuma — laba ideja, ja noliktavās ir aptuveni 2400 nepārdoti auto. Lai tie strādā.
Šis mārketinga pastiprinājums notiek zīmola krīzes fonā, kas saistīta ar uzņēmuma vadītāja Elona Maska politisko aktivitāti, kas ir aizskārusi daļu no mērķauditorijas.
Avots: electrek
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra