MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
Spēles

"Tā ir kā īsta vieta": Dune Awakening spēļu režisors stāsta par garšvielām, tārpiem, frakcijām un daudz ko citu

"Tā ir kā īsta vieta": Dune Awakening spēļu režisors stāsta par garšvielām, tārpiem, frakcijām un daudz ko citu
0 0 21 0

Gamescom 2024 pasākumā Džoels Bailoss daudz stāstīja par Dune: Awakening sižetu un spēles gaitu.

Intervija ar FandomWire sākās ar alternatīvu laika skalu un sižetu. No spēles veidotāja viedokļa, Pola Atreidesa dominance radītu problēmu spēlei ar vairākām frakcijām. Tajā pašā laikā Džoels Bailoss saprot, ka daudziem šī alternatīvā vēsture var nepatikt, bet ir optimistiski noskaņots:

«Es domāju, ka Herberta oriģināls ir meistardarbs, vai ne? Bet tas, ko Veilnevs ar to izdarīja, ir iespaidīgs».

Viņš arī uzskata, ka alternatīvā hronoloģija palīdzēs izvairīties no pretrunām ar esošajiem darbiem Dune visumā. Nākotnes radītāji arī varēs neskatīties uz šo spēli. Attiecībā uz to, uz kurām spēlēm viņš orientējas, Bailoss atbildēja skaidri:

«Spēles, kas mani aizrauj, ir līdzīgas vecajai spēlei Skyrim».

Dune: Awakening nav stingri sasaistīta ar filmu, bet estētiski sader ar to un tika veidota sadarbībā ar Legendary Pictures. Abi radošie kolektīvi dalījās savā darbā un vadīja dzīvīgas diskusijas.

«Mēs sadarbojāmies ar Legendary no paša sākuma un izstrādājām spēli paralēli viņiem, kad viņi strādāja pie filmas. Viņi mums sūtīja 3D skenētus filmēšanas laukuma resursus, un mēs arī apmeklējām filmēšanas laukumu, lai redzētu, ko viņi būvē».

Spēlē būs liela nozīme garšvielām, smilšu tārpiem un ornitoķērniem. Tās ir visuzkrītošākās Dune universa detaļas, tāpēc tām jābūt spēlē.

«Filmās ornitoķērļi ir tik satriecoši. Mēs zinājām, ka cilvēki vēlēsies ar tiem lidot. Tāpēc mēs iekļāvām tos spēlē. Ir skaidrs, ka smilšu tārpi ir galvenā lieta, ko cilvēki pazīst Dune. Garšvielas ir būtiskas, un es mazliet esmu runājis ar Legendary par Veilneva izstrādi. Spēle darīs mazliet vairāk ar garšvielām nekā filma, tā mazliet paplašina šo gudro zināšanu».

Spēles veidotāji centās iemācīties Franka Herberta universa krāsas un padarīt to pieejamu iesācējiem. Pēc leģendas, spēlētāja tēls pirmo reizi nonāk uz Arrakis.

«Ideja ir tā, ka mēs cenšamies virzīt spēlētājus, it kā viņi vispār neko nezinātu par universu... Tātad, viņi zina mazāk nekā jebkurš cits, vai ne? Jums būs jāiemācās izdzīvot, vai ne? Un jums būs jāiemācās izdzīvot šajā patiešām bīstamajā tuksnesī... Jūsu tēls neko nezina, tāpat kā Pols pirmajā reizē, kad mēģina staigāt pa smiltīm. Jūs neesat brīvi, jo jūsu tēls vēl to nevar izdarīt, vai ne?».

Spēles radošais direktors atklāti saka, ka dažas mehānikas, kas aprakstītas grāmatās, atdzīvojas Dune: Awakening. Arī spēle atšķirsies no daudzām citām izdzīvošanas spēlēm universa īpašību dēļ. Piemēram, uz planētas nav koka, bet ir daudz akmens.

«Jūs redzat puisi šeit, viņš burtiski izsūc rasu no augiem, izmantojot šo īpašo sirpi. Tā ir pavisam cita mehānika, kuru nekad agrāk neesat redzējis spēlē. Un tā ir no Dune».

Smilšu tārpi būs līdzīgi atombumbām citās daudzspēlētāju spēlēs. Kad kāds uzstāda pievilinātāju (thumper), vajadzētu parādīties tārpam. Taču tas prasīs laiku un no tā var izvairīties. Arī tas parādīsies garšvielu vākšanas laikā, un tas ir jāņem vērā. Piemēram, sūtīt cilvēkus uzstādīt pievilinātājus tālāk no ieguves vietas.

Būs iespējama arī braukšana ar tārpiem, bet ne izlaiduma brīdī — tas, iespējams, būs pieejams nākamajos atjauninājumos. Studijai ir vairākas interesantas idejas, un tās tiek apsvērta to realizācija. Tā vietā būs citi transporta līdzekļi. Tos var papildus aprīkot ar skeneriem, lukturiem, kaujas lāzeriem un līdzīgām lietām. Būs pat raķešu iekārtas. Liela nozīme būs resursu vākšanai un amatniecībai.

Dune: Awakening būs lielas smilšu vētras, kas izraisīs plašas iznīcības. Tās mainīs karti līdz nepazīšanai. Dažas teritorijas uz ilgu laiku būs pieejamas izpētei, bet vēlāk tās mainīsies.

Lielu lomu spēlēs frakcijas un komandas darbs. Veiksme nesīs noderīgus rezultātus visiem.

«Iespējams, jūs rosinate viņus rīkot zināšanu festivālu uz planētas, un tad no citām planētām ierodas zinātnieki, un pēkšņi jūsu pieredze palielinās par 33%, ja esat šajā frakcijā».

Džoels Bailoss saka, ka cenšas padarīt spēli par līdzīgu vietai, kur patiešām varētu dzīvot. Tajā ir sīkumi: radiostacijas, kuras var noklausīties, joki un tamlīdzīgi:

«Vienkārši radām sajūtu, ka tā ir īsta vieta. Lietas, ko parasti nesaņemat citās izdzīvošanas spēlēs, jo tās koncentrējas uz citu».

```

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti