MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
Spēles

Cyberpunk 2077 veselība iznākšanas brīdī palīdzēja radīt nevainojamu Phantom Liberty DLC - izstrādātājs

Cyberpunk 2077 veselība iznākšanas brīdī palīdzēja radīt nevainojamu Phantom Liberty DLC - izstrādātājs
0 0 2 0

Sakarā ar kļūdām un «bremzēšanu» Cyberpunk 2077 slikti uztvēra sākumā, spēli pat nācās atcelt uz Playstation. Taču viens no izstrādātājiem saka, ka neveiksme daudz iemācījusi CD Projekt Red.

Tagad spēlei viss ir labi, īpaši ar atjauninājuma 2.0 un papildinājuma Phantom Liberty iznākšanu. Tomēr, pēc spēles galvenā kvestu dizainera Pāvela Sasko teiktā intervijā ar The Gamer, panākumi kļuva iespējami, pateicoties spēles sākotnējai neveiksmei.

«Es uzskatu, ka, ja jums ir rētas, jums vajadzētu lepoties ar savām rētām un nēsāt tās. Manā pagātnē bija daudz grūtību, atceltu spēļu, pie kurām es strādāju, un, protams, Cyberpunk. … Phantom Liberty iznākšana noritēja daudz labāk, jo mēs pilnībā mainījām ražošanas stilu», — saka Sasko.

Sasko uzskata, ka negatīvais Cyberpunk 2077 uztveršana bija nepieciešams triecienu komandai:

«Tas nebūtu iespējams, ja sākotnējā spēles uztvere nebūtu tik negatīva, kāda tā bija — tas mainīja mani un mūs kā studiju».

Papildinājums Phantom Liberty iznāca pagājušā septembrī gandrīz bez problēmām, un esošās nelielās kļūdas ātri tika izlabotas ar nākamajiem atjauninājumiem. Lai gan ne visiem patīk dažas DLC un Cyberpunk 2077 2.0 versijas izmaiņas, tās daudziem spēlētājiem nodrošināja desmitiem aizraujošu spēles stundu. Līdz pagājušā gada beigām Cyberpunk 2077 pārdošanas apjomi pārsniedza 25 miljonus eksemplāru, bet Phantom Liberty izplatījās ar 4,3 miljoniem eksemplāru.

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti