Stanislaus Višņevskis, Discord līdzdibinātājs un tehniskais direktors, atklāja populārā ziņapmaiņas servisa izveides stāstu intervijas laikā Tokyo Game Show 2024 pasākumā.
Discord ideja dzima Višņevska vēlēšanās uzlabot saziņu tiešsaistes spēlēs. Viņš pastāstīja, ka koledžā aktīvi spēlējis Final Fantasy XI — pirmo MMORPG Final Fantasy sērijā, kas iznāca 2002. gadā. Višņevskis un viņa draugi izspēlēja dažādas saziņas metodes, ieskaitot Skype, Mumble, forumus un telefonus, taču tās visas izrādījās pārāk sarežģītas lietošanai spēlēšanas laikā.
Neapmierināts ar pašreizējiem risinājumiem, Višņevskis izstrādāja prototipu tam, kas vēlāk pārvērtās par Discord. Pilna izstrāde sākās, kad viņš kopā ar Džeisonu Citrons nodibināja uzņēmumu GREE Kalifornijā.
Gandrīz desmit gadu laikā Discord ir pārvērties par platformu, kur pulcējas kolēģi, spēlētāji un dažādu interešu entuziasti. Uzņēmumam veiksmīgi izdodas monetizēt savu pakalpojumu ar Nitro abonementiem, avatāriem un citu saturu. Višņevskis norādīja, ka tas nodrošinājis stabilu finansiālo bāzi uzņēmumam.
Discord paplašināja funkcionalitāti uz spēļu konsolēm. Daudzas iespējas, piemēram, balss zvani un spēļu izsekošana, tagad ir pieejamas Xbox un PlayStation platformās. Uzņēmums arī ienāca galda spēļu tirgū, ieviešot oficiālu tiešsaistes atbalstu spēļu meistariem Roll20 platformā.
Višņevskis atzinās, ka joprojām ir MMORPG entuziasts. Viņš spēlē Final Fantasy XIV kopš tā palaišanas 2010. gadā, ir sasniedzis 100. līmeni vairumā klašu un pat paņēma nedēļu ilgu pārtraukumu, lai spēlētu papildinājumu Golden Legacy.
Avots: Techspot
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra