MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
Spēles

Stellar Blade mazāk nekā gada laikā nopelnīja 43 miljonus ASV dolāru - PC pārdošanas apjomiem vajadzētu pārsniegt PlayStation 5

Stellar Blade mazāk nekā gada laikā nopelnīja 43 miljonus ASV dolāru - PC pārdošanas apjomiem vajadzētu pārsniegt PlayStation 5
0 0 16 0

Shift Up, pamatojoties uz Stellar Blade rekordlielajiem pārdošanas apjomiem, sagaida milzīgus panākumus PC versijā. Studija prognozē, ka iznākums pārsniegs vienu miljonu pārdoto kopiju uz PlayStation 5 pirmo divu mēnešu laikā pēc izlaišanas.

"AAA spēļu tirgū PC ierīces aizņem lielāku tirgus daļu nekā konsoles, tāpēc mēs paredzam, ka PC versijas veiktspēja pārsniegs konsolēšu versiju." "Mēs īpaši redzam šādas tendences, piemēram, ievērojamu viena spēlētāja spēļu tirgus paplašināšanos Āzijas spēļu industrijā."

Shift Up dalījās ar rekordlieliem finanšu rādītājiem — studija nopelnīja 151,4 miljonus dolāru, kas ir par 30,4% vairāk nekā 2023. gadā. No šīs summas Stellar Blade ienesa tikai 43 miljonus dolāru. Studija prognozē nākotnes panākumus "īpaši Āzijas spēļu tirgū".

Pirms iznākšanas studija sola optimizēt spēli platformai Steam Deck. Spēlētājus sagaida papildu saturs un "individuālas mārketinga stratēģijas", taču to saturs pašlaik nav zināms. PC izlaišanas datums joprojām ir neskaidrs, izņemot to, ka tas noteikti notiks šogad.

Izstrādātāji pievērsa uzmanību Steam tirgus daļas pieaugumam AAA spēļu sektorā. Globālie panākumi Black Myth: Wukong lika viņiem sagaidīt, ka veiktspēja uz PC pārsniegs veiktspēju uz konsolēm. Stellar Blade ir veidota uz Unreal Engine 4, tāpēc varētu nebūt tik augstu prasību kā uz UE5. Tomēr spēle var iznākt neoptimizēta, jo, lai gan UE4 spēles parasti ir mazākas, tās dažreiz saskaras ar problēmām šaideru kompilācijā.

Studija uzsver arī to, ka pagājušajā gadā PC spēlētāji industrijai ienesa 30 miljardus dolāru, kas ir gandrīz divreiz vairāk nekā konsolēs ($18 miljardi). Analītiķi norāda, ka PC nodrošina lielāku piekļuvi spēlēm agrīnajai piekļuvei un to izvēlei, salīdzinot ar visām konsole kopā. PC spēļu tirgus nepārtraukti aug kopš 2011. gada, kamēr konsoļu tirgus stagnē kopš 2020. gadu sākuma.

Shift Up šī zinātniski fantāzijas darbība, bija pirmais solis spēļu AAA izstrādē, jo iepriekš studija strādāja tikai ar mobilajām spēlēm. Panākumi lika izstrādātājiem apsvērt domu par biroja atvēršanu Losandželosā. Uzņēmums rīkoja IPO uz 320 miljoniem dolāru, kas neizslēdz paplašināšanas iespēju. No novembra Sony un Shift Up tiesājas ar kino kompāniju Stellarblade. Pēdējā apgalvoja, ka izstrādātāji pārkāpa preču zīmes tiesības.

Avots: IGN

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti

200 @ app.post
HTTP status 200 OK
Route name app.post
Has session yes
Stateless Check no
Time 943 ms
Total time 943 ms
Initialization time 138 ms
Memory 14.0 MiB
Peak memory usage 14.0 MiB
PHP memory limit 128 MiB
1
1 AJAX request (Clear)
# Profile Method Type Status URL Time
1n/aPOSTxhrn/a/helper/posts/register/view1064 ms
Cache 1
Number of forms 1
Number of errors 0
Logger 75
Errors 0
Warnings 0
Deprecations 75
Cache 169 in 0.89 ms
Cache Calls 169
Total time 0.89 ms
Cache hits 157 / 163 (96.32%)
Cache writes 6
13
Default locale lv
Missing messages 13
Fallback messages 0
Defined messages 0
Security n/a
Authenticated No
Firewall name user_area
Twig 316 ms
Render Time 316 ms
Template Calls 18
Block Calls 98
Macro Calls 0
9 in 85.83 ms
Database Queries 9
Different statements 7
Query time 85.83 ms
Invalid entities 0
Second Level Cache disabled
View: Full
Device Detector
Switch view:
Full current
Tablet Use this view
Mobile Use this view
6.4.19
Profiler token 7f917c
Environment dev
Debug enabled
PHP version 8.2.22   View phpinfo()
PHP Extensions Xdebug ✗ APCu ✓ OPcache ✓
PHP SAPI fpm-fcgi