MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
Spēles

Stellar Blade mazāk nekā gada laikā nopelnīja 43 miljonus ASV dolāru - PC pārdošanas apjomiem vajadzētu pārsniegt PlayStation 5

Stellar Blade mazāk nekā gada laikā nopelnīja 43 miljonus ASV dolāru - PC pārdošanas apjomiem vajadzētu pārsniegt PlayStation 5
0 0 12 0

Shift Up, pamatojoties uz Stellar Blade rekordlielajiem pārdošanas apjomiem, sagaida milzīgus panākumus PC versijā. Studija prognozē, ka iznākums pārsniegs vienu miljonu pārdoto kopiju uz PlayStation 5 pirmo divu mēnešu laikā pēc izlaišanas.

"AAA spēļu tirgū PC ierīces aizņem lielāku tirgus daļu nekā konsoles, tāpēc mēs paredzam, ka PC versijas veiktspēja pārsniegs konsolēšu versiju." "Mēs īpaši redzam šādas tendences, piemēram, ievērojamu viena spēlētāja spēļu tirgus paplašināšanos Āzijas spēļu industrijā."

Shift Up dalījās ar rekordlieliem finanšu rādītājiem — studija nopelnīja 151,4 miljonus dolāru, kas ir par 30,4% vairāk nekā 2023. gadā. No šīs summas Stellar Blade ienesa tikai 43 miljonus dolāru. Studija prognozē nākotnes panākumus "īpaši Āzijas spēļu tirgū".

Pirms iznākšanas studija sola optimizēt spēli platformai Steam Deck. Spēlētājus sagaida papildu saturs un "individuālas mārketinga stratēģijas", taču to saturs pašlaik nav zināms. PC izlaišanas datums joprojām ir neskaidrs, izņemot to, ka tas noteikti notiks šogad.

Izstrādātāji pievērsa uzmanību Steam tirgus daļas pieaugumam AAA spēļu sektorā. Globālie panākumi Black Myth: Wukong lika viņiem sagaidīt, ka veiktspēja uz PC pārsniegs veiktspēju uz konsolēm. Stellar Blade ir veidota uz Unreal Engine 4, tāpēc varētu nebūt tik augstu prasību kā uz UE5. Tomēr spēle var iznākt neoptimizēta, jo, lai gan UE4 spēles parasti ir mazākas, tās dažreiz saskaras ar problēmām šaideru kompilācijā.

Studija uzsver arī to, ka pagājušajā gadā PC spēlētāji industrijai ienesa 30 miljardus dolāru, kas ir gandrīz divreiz vairāk nekā konsolēs ($18 miljardi). Analītiķi norāda, ka PC nodrošina lielāku piekļuvi spēlēm agrīnajai piekļuvei un to izvēlei, salīdzinot ar visām konsole kopā. PC spēļu tirgus nepārtraukti aug kopš 2011. gada, kamēr konsoļu tirgus stagnē kopš 2020. gadu sākuma.

Shift Up šī zinātniski fantāzijas darbība, bija pirmais solis spēļu AAA izstrādē, jo iepriekš studija strādāja tikai ar mobilajām spēlēm. Panākumi lika izstrādātājiem apsvērt domu par biroja atvēršanu Losandželosā. Uzņēmums rīkoja IPO uz 320 miljoniem dolāru, kas neizslēdz paplašināšanas iespēju. No novembra Sony un Shift Up tiesājas ar kino kompāniju Stellarblade. Pēdējā apgalvoja, ka izstrādātāji pārkāpa preču zīmes tiesības.

Avots: IGN

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti