MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
Spēles

Jaunajā Fable būs Witcher 3 stila kaujas sistēma - iekšēja informācija

Jaunajā Fable būs Witcher 3 stila kaujas sistēma - iekšēja informācija
0 0 8 0

Žurnālists Džezs Kordens no Windows Central pārskatīja jaunās Fable alfa versiju un dalījās savos iespaidos Xbox Two podkāstā.

Viņš atzīmēja, ka nav pārliecināts par redzētās versijas aktuālumu, bet pat agrīnajā izstrādes posmā spēlei bija iespaidīgs kvalitātes līmenis.

Projektā ir redzama bijušo CD Projekt Red izstrādātāju ietekme. Paweł Kapała, kurš agrāk darbojās kā vecākais kaujas sistēmu dizainers Polijas studijā, kādu laiku sadarbojās ar Playground Games (kas izstrādā arī Fable 4), pirms pārgāja uz Elsewhere Entertainment (Activision).

Pēc Kordena teiktā, jaunās Fable kaujas sistēmā būs elementi, kas pazīstami spēlētājiem no The Witcher 3: apvijumi, izvairīšanās un plūstošas pārejas starp uzbrukumiem un noslēdzošiem sitieniem. Tajā pašā laikā žurnālists uzsvēra, ka izstrādātāji rada unikālu mehāniku.

Jūnijā Fable 4 izstrādei pievienojās studija Eidos-Montréal, kas pazīstama no Deus Ex sērijas un spēles Marvel's Guardians of the Galaxy.

Microsoft paziņoja par sērijas atsākšanu 2020. gada jūlijā. Pēc ilga pārtraukuma uzņēmums vasarā, 2024. gadā, izlaida pilntiesīgu treileri un plāno izdevumu 2025. gadā.

2000. gadu sākumā Pītera Molinē Fable sērija kļuva par lūzuma punktu lomu spēlēs. Izstrādātāji izveidoja unikālu pasauli, kurā spēlētāji varēja ne tikai cīnīties ar monštriem, bet arī precēties, iegādāties īpašumus un ietekmēt fantāzijas karaļvalsts Albionas attīstību. Sēriju raksturoja britu humors, morālas dilemmas un sekas sistēma, kur katrs varoņa lēmums izmainīja viņa izskatu un NPC attieksmi.

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti