MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
Spēles

"Vissliktākais no visa ir tas, ka tas tiks nopirkts": spēlētāji pārmeta Microsoft par klasiskā Quake 2 mākslīgā intelekta versiju

"Vissliktākais no visa ir tas, ka tas tiks nopirkts": spēlētāji pārmeta Microsoft par klasiskā Quake 2 mākslīgā intelekta versiju
0 0 9 0

Microsoft pārsteidzoši atdzīvināja Quake 2 (1997), taču tas nav remasters vai pārveidojums — visu darbu paveica, izmantojot mākslīgā intelekta rīku Copilot.

Jā, jūs sapratāt pareizi. Iedarbināt to pašu Quake 2, kas tika izlaists 1997. gadā, būs iespējams vienkārši pārlūkprogrammā bez dzinēja vai klasiskā koda. Protams, šis nav Doom, kuru palaida uz zarnu baktērijām vai modinātājpulksteņa. Šeit visu burvestību radīja nevis entuziasti, bet Copilot, Muse AI un ģeneratīvais AI, kas ne visiem patika.

«Šajā reāllaika tehniskajā demonstrācijā Copilot dinamiski ģenerē spēles momentus, kas ir iedvesmoti no klasiskās spēles Quake 2. Izbaudiet pieredzi, dalieties savos iespaidos un palīdziet veidot mākslīgā intelekta balstītas spēlēšanas nākotni,» — raksta Microsoft.

Atvērt Quake 2 var Copilot Gaming Experience vietnē ar nelielu apstiprinājumu, ka esat pilngadīgs. Un tas ir viss: spēle tiek palaista tieši pārlūkprogrammas logā, to atbalsta Chrome un Firefox. Grafika ir 640x360, kadru ātrums — aptuveni 15 kadri/sekundē, un ne vienmēr tas ir stabils. Viss, ko redzat, tiek ģenerēts AI reāllaikā.

Katra darbība — katrs pagrieziens, šāviens vai kustība — motivē Muse AI izveidot nākamo spēles mirkli. Tas nozīmē, ka dzinēja kā tāda nav, tikai modelis, kas reāllaikā imitē spēles procesu.

«Šī nelielā demonstrācija ievilina jūs interaktīvā telpā, kas ir iedvesmota no Quake 2, kur mākslīgais intelekts veido aizraujošus vizuālus efektus un nekavējoši reaģē,» saka uzņēmums.

Pēc tam, kad The Game Awards izpildproducents Džefs Keilijs dalījās ar demo video X, komentāri birēja no visām pusēm.

Daudzi lietotāji ir satraukti, ka spēļu nākotnei draud vēl lielāki draudi. Jautājumā ir gan šādu spēļu kvalitāte, gan to oriģinalitāte.

«Cilvēk, es nevēlos, lai spēļu nākotne tiktu ģenerēta mākslīgā intelekta ceļā. Būs brīdis, kad AI izmantot būs vienkāršāk, un tad visas mantkārīgās studijas darīs to ekskluzīvi. Cilvēciskais faktors tiks izslēgts. Un vissliktākais ir tas, ka spēlētāji to nopirks. Viņi pērk apvalkus par $100 dolāriem. Viņi pirks visu, ko jūs viņiem piedāvāsiet,» — raksta viens no Reddit lietotājiem.

Cits piebilda, ka šķiet, ka Microsoft vēlas izveidot veselu spēļu katalogu, kas izmanto šo jauno mākslīgā intelekta modeli. Neskatoties uz to, vai AI izdosies izgudrot oriģinālu spēli, ir neskaidrs.

Šī nav pirmā reize, kad tiek mēģināts izveidot kaut ko ar AI spēļu jomā. Atgriezīsimies pie Doom, kuru 2023. gadā Google parādīja reāllaikā ar GameNGen. Activision jau izmanto ģenerējošo AI daļai no aktīviem Black Ops 6. Keywords Studios arī mēģināja izveidot spēli, pilnībā ģenerētu ar AI — un cieta neveiksmi. Izstrādātāji atzina, ka AI nevar aizstāt talantu.

Pagaidām šī Quake 2 versija ir tikai demonstrācija. To nevar izspēlēt līdz galam, jo spēles laiks ir ierobežots. Taču jūs varat to begunāt atkārtoti, cik vien vēlaties, tāpēc tas ir koncepts, nevis īsts produkts. Tomēr Microsoft jau runā par nākotnes spēļu veidošanu ar Muse AI.

Avots: TechRadar / IGN

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti