MIDiA Research ziņojumā pētnieki secinājuši, ka spēlētāji pavada vairāk laika, skatoties video vietnēs Twitch un YouTube, nekā spēlējot spēles.
Mūsdienu spēlētāji vidēji 8,5 stundas nedēļā pavada, skatoties video — pretstatā 7,4 stundām, ko viņi velta spēlēm. Lai gan ir daudz spēļu, ar kurām var nodarboties, nav pārsteigums, ka daudzi cilvēki dod priekšroku skatīties, kā spēlē citi. Tas var būt kā saturs par iecienītākajām spēlēm, tā arī par tām, kuras spēlētājs neplāno spēlēt, bet kuras viņu interesē.
24% spēlētāju uz konsolēm un PC publicē spēļu video vismaz reizi mēnesī. 48% spēļu pircēju ik mēnesi skatās saturu, kas ar tām saistīts. Regulāri skatītāji parasti ir spēlētāji ar lielākiem izdevumiem, jo īpaši attiecībā uz mikrodarījumiem.
Pētnieki uzskata, ka labāka video satura izmantošana varētu būt revolūcija stagnējošajam spēļu tirgum. Tas ir īpaši aktuāli ekonomiski atpalikušos reģionos, kur cilvēkiem rūpīgi jāizvēlas, kuras spēles pirkt.
«Spēļu izdevējiem ir pienācis laiks uztvert video spēlēs kā kaut ko, kas pārsniedz tikai mārketinga nolūkus. Atjauninot video iesaisti, izdevējiem ir potenciāls atvērt jaunus ienākumu un reklāmas avotus un veicināt izaugsmi,» saka MIDiA Research spēļu analītiķis un šī ziņojuma autors Riss Elliots.
Pētījums pievērš uzmanību nepilnīgi izmantotajam potenciālam, ko var sniegt spēļu video satura izvietošana trešo pušu platformās, kā YouTube un Twitch. Video platformas varētu būt vislabākā komunikācijas līnija starp spēlētājiem un spēļu ražotājiem.
Avots: Wccftech
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra