MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
Spēles

Steam ir aizliedzis reklāmas "kā biznesa modeli spēlē" - tās nedrīkst būt uzspiestas vai traucēt spēlēšanu.

Steam ir aizliedzis reklāmas "kā biznesa modeli spēlē" - tās nedrīkst būt uzspiestas vai traucēt spēlēšanu.
0 0 8 0

Valve nolēma cīnīties pret uzbāzīgu reklāmu spēlēs Steam platformā, paziņojot jaunos noteikumus ar izņēmumiem. Platforma aizliedza spēles, kurās spēlētājiem jāskatās reklāmas vai tās traucē spēlēšanai.

Atjaunotajā Steamworks dokumentācijā Valve norāda, ka neviens spēle nevar piespiest spēlētājus skatīties reklāmas, lai turpinātu spēli vai saņemtu priekšrocības spēlē.

«Izstrādātajiem nevajadzētu izmantot maksas reklāmu kā uzņēmējdarbības modeli savā spēlē», — teikts Valve instrukcijās. «Piemēram, prasīt no spēlētājiem skatīties vai citādi sadarboties ar reklāmām, lai spēlētu, vai paslēpt spēles procesu aiz reklāmām. Ja jūsu spēles biznesa modelis balstās uz reklāmām citās platformās, jums būs jāizņem šie elementi pirms publikācijas Steam».

SteamDB vietnē Bluesky norādīja, ka pati politika saistībā ar reklāmām nav jauna.

«Šī ir jauna politika, bet tā pastāv vismaz 5 gadus, kā redzams cenas lappusē, tikai nebija atsevišķas lapas», — raksta SteamDB.

Izstrādātājiem būs jāatrod citi veidi, kā monetizēt savas spēles. Var gaidīt vairāk avansa maksas vai maksas DLC tā saucamajās «bezmaksas» spēlēs.

Pilnībā reklāmas netika aizliegtas — ne destruktīvas un atbilstošās spēles kontekstā paliks. Piemēram, reklāmas plakāti vai kosmētikas elementi no reāliem zīmoliem.

Mūsdienu spēlēs ir organiskas reklāmas piemēri: Hideo Kojimas spēlē Death Stranding Monster Energy dzērieni kļuva par spēles sastāvdaļu, bet Xbox 360 ekskluzīvā Alan Wake bija redzami dažādi reklāmas plakāti ar reālām reklāmām.

Iespējams, Valve solis liks citām platformām arī pārskatīt savu politiku attiecībā uz reklāmām spēlēs, un tikmēr spēļu industrijai tas jau ir kļuvis par «sarkano» signālu.

Avots: Steam

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti