Jaunākajā korporatīvajā ziņojumā Sony raksta, ka, lai paātrinātu spēļu izstrādi PlayStation platformai, uzņēmums pastiprināti izmantos mākslīgo intelektu un mašīnmācīšanos.
Saskaņā ar vietnes Insider Gaming datiem, 16. lapā Sony ziņojumā norādīts, ka mākslīgā intelekta izmantošana aptvers daudzus spēļu izveides aspektus. To starpā ir „zondešana un notveršana, kā arī 3D apstrāde reāllaikā”. Uzņēmums apgalvo, ka mākslīgais intelekts ļaus piedāvāt spēles „ātri un par zemām izmaksām plašākai auditorijai”.
Ziņojumā teikts, ka Sony izmantojusi mašīnmācīšanos Marvel's Spider-Man 2 izveidē, tostarp izmantojot balss atpazīšanas programmatūru noteiktās valodās. Šis process ļāva uzņēmumam automātiski sinhronizēt subtitrus ar katra tēla replikām, lai „ievērojami saīsinātu subtitru izveides procesu”. Sony arī pastāstīja, ka izveido Volumetriskās sagūstīšanas studiju, kas ģenerēs cilvēku un vietu 3D datus, lai atveidotu tos „augstas kvalitātes attēlos”.
„Nākotnē mēs plānojam izmantot augstas kvalitātes 3D resursus, ieskaitot kustību datus no mūsu studijas, ko apkopojuši katrs mūsu uzņēmums Grupas ietvaros, un izpētīt potenciālās ārējās pārdošanas iespējas.”
Mākslīgais intelekts un mašīnmācīšanās spēlēs izraisījuši plašas diskusijas par taisnīgu atlīdzību un aktieru tiesībām. Šķiet, ka arī citām spēļu izstrādes nozarēm ir iemesls bažām.
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra