Īpašnieki, kuriem ir Samsung ierīces, saskaras ar negaidītu problēmu. Izrādās, ka uzņēmums pieprasa no neatkarīgajām remonta darbnīcām atklāt personisko informāciju par klientiem, kuri nesa savu nedarba spējīgo Samsung tehnoloģiju remontam.
Tātad, ja lietotājs nesa savu Samsung ierīci remontam neatkarīgā darbnīcā, Samsung pieprasa, lai darbnīca nosūta Korejas uzņēmumam vārdu, kontaktinformāciju, ierīces identifikatoru un sūdzības raksturu. Turklāt, ja noskaidrosies, ka ierīce bija remontēta, izmantojot nesamsunga komponentus, uzņēmums prasa iestādei "uzreiz iznīcināt" ierīci un "uzreiz informēt" uzņēmumu.
Šīs prasības ir zināmas, pateicoties līguma analīzei, ko Samsung pieprasa, lai visi neatkarīgie remonta darbnīcu parakstītu, apmaiņā pret oriģinālo rezerves daļu pārdošanu. Šādas prasības var iedzīt lietotājus, jo reti kurš priecāsies par viņu personisko datu izplatīšanu bez piekrišanas un vēl vēl prasību ierīci padarīt nelietojamu.
Eksperti apgalvo, ka patērētājiem ASV ir tiesības izmantot trešo pušu rezerves daļas remontam, izmantojot Magnusona – Mossa garantiju, kas regulē produktu garantijas ASV patērētāju preču. Dažos štatos, piemēram, Ņujorkā, Minesotā un Kalifornijā, sakarā ar vietējo likumdošanu līgumi, kurus pieprasa Samsung, vispār var būt nelikumīgi.
Tiek uzsvērts arī tas, ka papildu šķēršļu izveidošana remontam var kaitēt gan ierīcēm, gan apkārtējai videi, jo remontam paredzētās ierīces nonāk atkritumu izgāztuvēs.
Jāpiebilst, ka dažas stundas pirms šīs informācijas publiskošanas pazīstamais rezerves daļu tirgotājs un remonta blogeris iFixit paziņoja, ka pārtrauc sadarbību ar Samsung mazāk nekā 2 gadi pēc partnerības paziņošanas.
"Samsung pieeja remontam nav saskaņā ar mūsu misiju," — teikts iFixit paziņojumā.
iFixit norāda augstās cenas, ko pieprasījusi Samsung rezerves daļām, kā arī Samsung ierīču nelietojamību remontam par iemesliem sadarbības pārtraukšanai.
Avots: Engadget
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra