Salesforce ģenerāldirektors Marks Beniofs uzskata, ka mākslīgais intelekts Copilot ir vilšanās un nesniedz būtisku labumu, turklāt pati Microsoft, to izlaižot, nodarīja "medveža pakalpojumu" mākslīgā intelekta industrijai.
Podkāstā Rapid Response ar uzskatāmu nosaukumu "Salesforce var pieveikt Microsoft mākslīgā intelekta jomā" Beniofs prognozē, ka, zūdot ažiotāžai ap Copilot, lietotāju bāze sāks mazināties, līdz uzņēmums šo pakalpojumu novērsīs.
"Kad redzu, kā Copilot tiek pārdots mūsu klientiem, tas ir vilšanās. Tas nedarbojas. Tas pārvieto datus šurpu turpu, nesniedzot vērtību. Copilot ir vienkārši jaunais Microsoft Clippy."
Salesforce vadītājs uzsver, ka "tieši mūsu uzņēmums šobrīd ir, iespējams, lielākais mākslīgā intelekta nodrošinātājs uzņēmumiem pasaulē" un var veikt "pāris triljonus mākslīgā intelekta darījumu nedēļā". Nesen Salesforce prezentēja savu rīku Agentforce, kas paredzēts individuālu mākslīgā intelekta aģentu izveidei.
Microsoft uzsāka aktīvu virzību uz mākslīgo intelektu, investējot ChatGPT izstrādātājā (cik zināms, finansējums sasniedza 10 miljardus dolāru), tādējādi iegūstot licences GPT valodas modeļa izmantošanai produktos.
Microsoft savu Copilot čatbotu paziņoja pagājušā gada martā (priekš Microsoft 365 servisiem), bet beta versijā Windows 11 mākslīgais intelekts parādījās vasaras beigās. 2024. gada pavasarī tika izlaistas Copilot lietotnes iOS un Android (ar atbalstu 37 valodām, tostarp ukraiņu valodai).
Avots: Windows Central
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra