Nesen Electronic Arts izpilddirektors Endrū Vilsons paziņoja, ka Dragon Age: The Veilguard izgāzās, jo tā nebija kā pakalpojums. Dragon Age sižeta autors un scenārists Deivids Geiders iebilda pret šo apgalvojumu.
Vilsona izteikumi par Dragon Age: The Veilguard izgāšanās iemesliem satrauca sabiedrību. Kritiskajā vērtējumā izskanēja arguments, ka Dragon Age un tiešsaistes pakalpojumu spēļu auditorija nedaudz atšķiras, un ka EA vadība nesaprot savu auditoriju. Šo viedokli dalīja arī Deivids Geiders — scenārists un autors, kurš 17 gadus strādāja BioWare, izstrādāja Dragon Age: Origins, Dragon Age II un Inquisition, trīs grāmatas par šo sēriju, kā arī piedalījās Baldur's Gate II, Neverwinter Nights un Star Wars: Knights of the Old Republic (KOTOR) izstrādē.
«Ja patiešām iedziļinos savā empātijā, es varu saprast, kā tas darbojas. Pieņemsim, ka jūs īsti nesaprotat spēles. Jūs strādājat lielā birojā ar daudz citiem vadītājiem, kuri arī īsti nesaprot spēles. Ko viņi visi saka? «Dzīvās spēles nes lielu peļņu!», «Akciju spēles ir foršas!».
Lielā komentāru sērijā pie šī ieraksta Bluesky, kuru iesakām izlasīt pilnībā, Geiders turpina:
«Jūsu dabiskā reakcija? «Mums jāizstrādā vairāk akciju un visas mūsu spēles jāpadara par dzīvajiem pakalpojumiem!» Tiešām? Tad kādi nekaunīgi izstrādātāji izjauc jūsu noskaņu, sakot, ka «tas neattiecas uz visām spēlēm vienādi» vai «mums ir izstrādāta IP ar auditoriju, kurai ir konkrētas cerības». Jūs esat apjucis».
Tātad, tie, kuri izstrādāja leģendāras spēles, joprojām saprot savu darbu, taču šķiet, ka biznesmeņi vēlas kaut ko citu. Atliek cerēt, ka Larian piemērs iedvesmos pat viņus — ja viņi uzzinās, ka, pateicoties Baldur's Gate 3, Larian Studios ienākumi pieauga gandrīz 20 reizes. Un tajā pašā laikā, dīvaini pietiekami, neatkarīgajai studijai izdevās radīt lielisku spēli, kuru nežēlo žanra fani.
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra