Online platforma Fanvue kļuvusi par konkursa «Misis AI» atbalstītāju, kurā tika noteiktas uzvarētājas. Šī ir platforma, kas ļauj autoriem izvietot saturu, kurā izmantota mākslīgā intelekta tehnoloģija. Trīs Fanvue World AI Creator Awards pirmo vietu balvas kopumā sastāda $20 000.
Pirmajā konkursā «Misis AI» piedalījās sievietes, kuras izveidojis mākslīgais intelekts. Uzvarētāju sarakstā galvenās vietas ieņēma virtuālās personas no Marokas, Francijas un Portugāles. Platformā Fanvue radītāji apmainās ar monetizētu saturu ar saviem sekotājiem. Taču, atšķirībā no daudziem līdzīgiem portāliem, tā ļauj publicēt saturu, kuru izveidojis mākslīgais intelekts, ja tas atbilst kopienas noteikumiem un ir skaidri norādīts kā mākslīgs.
Konkursā piedalījās pusotra tūkstotī radītāju. Autore, kura izveidoja uzvarētāju «Misis AI», saņems atlīdzību $13 000 vērtībā, tostarp naudas balvu $5 000 un PR atbalstu. Žūrijā piedalījās konkursa vēsturnieks, mediju uzņēmējs un divi mākslīgā intelekta izstrādātāji. Dalībnieces tika vērtētas pēc to reālismu, tehnikas un sociālās ietekmes.
Uzvarētāja: Kenza Leilija (Kenza Layli)
Kenza Leilija ir lielākā ietekmētāja starp finālistēm, ar vairāk nekā 193 000 sekotājiem Instagram. Marokas virtuālā meitene ir viena no trim mākslīgā intelekta radītajiem brāļiem un māsām kopā ar vairāk nekā 300 000 sekotājiem.
Otrā vieta: Lalina (Lalina)
Franču Lalina tika izveidota, lai izskatītos maksimāli reālistiska. Viņai ir vairāk nekā 95 000 sekotājiem Instagram.
Trešā vieta: Oļīvija S (Olivia C)
Oļīvija S, Portugāles AI-modelis, aprakstīta kā AI-ceļotāja lielajā reālajā pasaulē. Viņas radītājs izmanto Midjourney ar radīšanas attēliem un Adobe AI, lai tos pilnveidotu.
Ajana Reimbo (Aiyana Rainbow)
Šī dalībniece no Rumānijas popularizē «mīlestību un dažādību visās formās». Ajanu Reimbo apraksta kā LGBTQ+ kopienas aizstāvi. Viņa darbojas, pamatojoties uz ChatGPT un LeonardoAI.
Enna Kerdī (Anne Kerdi)
Enna Kerdī arī pārstāv Franciju. Viņa cenšas demokrātizēt mākslīgo intelektu, «demonstrējot tā iespējas attēlu, tekstu, audio un video radīšanā».
Ailija Lu (Ailya Lou)
Ailija Lu aprakstīta kā «japāņu-afro-brazīļu māksliniece» ar dziļām saknēm Brazīlijas kultūrā. Viņa izveidota ar tekstuālu komandu palīdzību, kas apstrādātas AI programmatūrā.
Elīza Kāna (Eliza Khan)
Elīza Kāna ir ļoti ietekmīga AI pasaulē Bangladešā. Viņa stāsta par jaunās paaudzes tendencēm un sapņo par iekļaujošāku pasauli.
Asena Ilika (Asena Ilik)
Asenas Ilikas mērķis ir parādīt, kā kļūt par ietekmētāju «nepārdodot seksu». Turku modelis, šķiet, ir auto mīļotāja, ja to liecina viņas Instagram konts.
Sereja Ay (Seren Ay)
Sereja Ay tiek aprakstīta kā pirmā mākslīgā intelekta zīmola pārstāve Turcijā. Viņas saturs rāda, kā viņa veic darbu, kurā dominē vīrieši, un viņas fotogrāfijās dažkārt ir iekļauti ceļojuma laika elementi.
Zara Šatavari (Zara Shatavari)
Zara Šatavari no Indijas tika izveidota, lai kļūtu par sieviešu hormonālā papildinājuma Hermones seju, taču nav skaidrs, vai partnerība turpinās. Saskaņā ar aprakstu, viņa aizstāv pieeju medicīnas palīdzībai un informē sabiedrību par hormonālo disbalansu.
Avots: Business Insider
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra