Tesla Cybertruck, kuru agrāk dēvēja par drosmīgu pieteikumu uz līdera lomu elektroautomašīnu segmentā, atkal ir nonācis uzmanības centrā — un ne labākajā gaismā. Pēc jaunākā atsaukuma, kas bija saistīts ar vaļīgu dekoratīvo paneli, situācija kļuva vēl sarežģītāka. Labojums izrādījās ne tikai nepilnīgs, bet arī radīja vēl lielāku sašutumu īpašniekos.
Tesla nolēma problēmu atrisināt vienkārši: demontējot paneli, uzklājot dažus butila (termoplastiskā hermētika) gabalus un fiksējot visu ar jaunām uzgriežņiem. Taču šāda "remonta" sekas ir acīmredzami spraugas starp virsbūves detaļām un pat rūsējušas vai degušas pēdas uz šasijas.
Viens Cybertruck īpašnieks no Ņūdžersijas dalījās ar foto pēc remonta. Attēlā redzama lielā sprauga tajā vietā, kur ielikts jaunais uzgriežņis. Arī parādījusies traipa vieta, kas atgādina metināšanas pēdu, kaut gan paneļa fiksācija acīmredzot neprasa metināšanu.
Šī situācija rada daudz jautājumu attiecībā uz Tesla kvalitātes kontroli. Jā, uzņēmumam ir lojāli agrie pircēji, kas ir gatavi samierināties ar pirmās paaudzes problēmām. Bet, ja runa ir par auto, kura cena sākas no 80 tūkstošiem dolāru, ir cerība uz augstiem apkalpošanas un pārstrādes standartiem. Cilvēki maksā lielu naudu un vēlas saņemt kvalitatīvu produktu, nevis automašīnu ar defektiem pēc remonta, kurus pēc tam nepieciešams pašiem labot ar vīli.
Īpašas galvassāpes — īpašniekiem, kuri savus Cybertruck ir uzlikuši atveram. Tagad pēc remonta viņiem būs jāuzņemas papildus izdevumi par jaunu pārklājumu, un Tesla, šķiet, neplāno tos apmaksāt.
Vēl viens vilšanās avots, ar kuru saskārās Cybertruck fanāti, ir tā saucamā "Range Extender" atcelšana, kas bija domāta, lai ievērojami palielinātu automašīnas autonomiju.
Kad Tesla pirmo reizi paziņoja par Cybertruck 2019. gadā, tā sludināja versiju ar trīs dzinējiem, kuru nobraukuma krājumam bija jābūt vairāk par 805 km un sākuma cena $70 tūkstoši. Diemžēl, kad uzņēmums beidzot atklāja oficiālās specifikācijas, trīs dzinēju Cybertruck sākuma cena bija $100 tūkstoši un nobraukuma rezervi tikai 515 km. Lai vismaz kaut kā pietuvinātos solītajiem rādītājiem, Tesla piedāvāja risinājumu — atsevišķu akumulatoru, kas tiek ievietots pikapa kūsī. Uzņēmums to dēvēja par Range Extender. Tas bija jāmaksā $16 tūkstoši un jāieņem trešdaļa Cybertruck bagāžas nodalījuma.
Cybertruck jau ir ražošanā pusotru gadu, bet šis "udzinātājs" vēl nav pārdošanā. Sākotnēji Tesla solīja to izlaist sākumā 2025. gadā, bet tagad termiņi ir pārcelti uz 2025. gada vidu. Turklāt nobraukumu ar Range Extender nedaudz samazināja — apmēram par 40 km divu dzinēju versijai.
Tagad Range Extender ir pavisam pazudis no konfiguratora Tesla vietnē. Iepriekš varēja samaksāt $2000, lai rezervētu aksesuāru, bet tagad šāda iespēja vairs nav pieejama. Nav zināms, vai Tesla nolēma pilnīgi atcelt izlaidumu vai tikai uz laiku apturēja rezervāciju pieņemšanu. Interesanti, ka tehnisko datu lapā uzņēmums joprojām norāda Cybertruck nobraukuma rezervi ar un bez uzstādītāja, tāpēc galīgais lēmums, šķiet, vēl nav pieņemts.
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra