HMD uzņēmums uzņēma ideju par "garlaicīgu" tālruņu ar ierobežotām sociālajām iespējām, ko nesen piedāvāja Heineken un Bodega. Bet ja iepriekš runa bija par ierobežotu dāvinājumu tālruni The Boring Phone, tad tagad HMD ir vairāki piedāvājumi masu mazumtirdzniecības tirgum.
Uzņēmums prezentēja vienkāršus Nokia 215 4G, Nokia 225 4G un Nokia 235 4G tālruņus, ko tā pozicionē kā "jautrus". Lai gan nosaukums ir mainīts no "garlaicīgs" uz "jautrs", kopējā koncepcija gandrīz nav mainījusies. Šie tālruņi būtu ideāls biedrs digitālajai izslēgšanai atpūtas laikā - piedāvājot "pārslēgties uz digitālo detoksu". Tajā pašā laikā visi šie tālruņi Āfrikā, Indijā, tuvajos Austrumos un dažās Āzijas-Tikla okeāna reģiona valstīs būs ar mākoņa lietojumprogrammām, kas sniegs piekļuvi gudrajām funkcijām, tai skaitā jaunumiem, laika apstākļiem un YouTube Shorts.
Jaunumi ir kabatas pogas tālruņi ar pielāgotu funkcionalitāti.
"Daži cilvēki var izmantot tālruni, lai izslēgtos un iestātos dzīvē šajā brīdī. Citi var izdarīt visu pretējo - peldēties "mākonī" un izmantot to, lai piekārtotos internetam biznesam, izglītībai un izklaidei," - saka HMD izpētes, piedāvājumu un produktu mārketinga vadītājs Adams Fergūsons.
Nokia 225 4G piedāvā 2,4 collu LCD ekrānu, 0,3 megapikseļu kameru ar zibspuldzi, Bluetooth moduli. 1450 mAh akumulators nodrošina līdz 9,8 stundām sarunu režīmā. Šī modelis būs pieejams tumši zilā krāsā. Nokia 235 4G piedāvā visu to pašu, kas Nokia 225 4G, bet lietotājiem ir pieejams nedaudz lielāks 2,8 collu ekrāns un 2 megapikseļu aizmugurējā kamera. Šis modeļi būs pieejams divās krāsās: purpursarkanā un melnā. Nokia 215 4G ir daudzfunkcionāls tālrunis ar izturīgu korpusu. Tas ir pieejams persiku un melnajā krāsā. Visiem trim ierīcēm ir spēle "Snake".
Nokia 215 4G, Nokia 225 4G un Nokia 235 4G jaunie mobilie tālruņi nonāks tirgū Ukrainā maijā.
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra