Tiek prognozēts, ka nākamgad mobilās lietotnes izstrādātāji agresīvāk veicinās tiesības lietot pakalpojumu abonēšanu. RevenueCat datus, kas analizējuši vairāk nekā 30 000 aplikāciju, rāda, ka lielākā daļa no tām cenšas sasniegt ieņēmumus USD 1000 mēnesī.
RevenueCat izstrādā rīkus mobilās lietotnes abonēšanai ziņo ArsTechnica. Uzņēmuma klienti ietver Reuters, Buffer, Goodnotes, PhotoRoom un Notion. Apskatot, ka 90% aplikāciju ar pakalpojumu abonēšanu lieto RevenueCat platformu, ir svarīgi ņemt vērā, ka tieši šāda monetizācijas forma ir izdevīga uzņēmumiem.
Tikai apmēram 17% pētītajām aplikācijām pelna ne mazāk kā USD 1000 ikmēneša. Apmēram 17% no pētītajām aplikācijām, kas rada augstākus ikmēneša ieņēmumus, ir pat vēl mazāk.
RevenueCat norāda, ka, kad aplikācija sasniedz ienākumus USD 1,000 mēnesī, tai ir lielāka varbūtība pelnīt USD 2,500 mēnesī (59% no tiem, kas sasniedza atzīmi USD 1,000, sasniedza šo rādītāju) vai pat USD 5,000 mēnesī (60% no tiem, kas sasniedza ieņēmumus USD 2,500 mēnesī, sasniedza šo rādītāju).
Neizlīdzināti ieņēmumi
RevenueCat dati norāda uz būtisku ienākumu nelīdzsvarotību starp mobilajām lietotnēm ar abonēšanu: ziņojums atklāja, ka 12 mēnešus pēc starta top 5% aplikāciju rada ienākumus 200 reizes lielākus nekā zemākais kvartilis. Jaunajām aplikācijām vidējais ikmēneša ienākums pēc gada ir "nedaudz mazāk par USD 50".
Taču ņemot vērā reklāmas izdevumu samazināšanos un attīstību, kas meklē pastāvīgus ienākumus, lai atbalstītu, uzturētu un uzlabotu lietotnes, ir gaidāms, ka abonēšana arī turpmāk būs galvenā izstrādātāju stratēģija.
Abonēšanas nogurums
Problēmas ar mobilās lietotnes abonēšanu ietver ne tikai cilvēku pārliecināšanu maksāt par lietotni, bet arī pārliecināšanu to darīt atkārtoti. RevenueCat norāda, ka salīdzinot ar 2023. gada ziņojumu, ikmēnešu abonēšanu saglabāšanās pār gadu ir samazinājusies par 14%, kas "ietekmē gan labākos, gan sliktākos rādītājus". Starp citiem secinājumiem — ikmēnešu abonēšanas vidējais pirmā atjaunojuma rādītājs ir vairāk nekā 60%, bet tikai 36% no sākotnējā abonentu skaita tiek saglabāti, kad pienāk laiks trešajam atjaunojumam.
Izstrādātāji, kas cer uz pastāvīgiem ienākumiem, vēršas pie lietotājiem, kuriem arvien vairāk ir nogurums no abonēšanas. Saskaņā ar 2022. gada ziņojumu, ko sagatavojis konsultatīvais uzņēmums Kearney, 42% patērētāju "uzskata, ka viņiem ir pārāk daudz abonēšanas". Bet tajā pašā laikā, kad arvien vairāk nozaru koncentrējas uz abonēšanu, mobilo lietotņu gadījumā periodiskie maksājumi ir saprātīgāki nekā citos uzņēmējdarbības veidos, piemēram, tipogrāfijā.
Augstākas cenas
Prognozēts, ka mobilās lietotnes abonēšanas cenas pieaugs nākamajā gadā. Gadā, kopš publicēts RevenueCat 2023. gada ziņojums, vidējais mēneša tarifs ir palielinājies par 14%, no USD 7,05 līdz USD 8,01. Tādas faktoras kā klientu piesaistes izmaksu pieaugums, vēlme izskatīties kā premium lietotne, kā arī mākslīgā intelekta izmantošana var kļūt par ekonomisku izaicinājumu izstrādātājiem un ietekmēt cenoties.
Taču RevenueCat arī prognozē, ka nākamajā gadā izstrādātāji vairāk eksperimentēs ar citiem ienākumu avotiem, piemēram, iekšējiem pirkumiem un partneru mārketingu.
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra