MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
IT-bizness

Google meklēšanas virzienu uzņēmumā Google ir pārņēmusi Liza Reida (Liz Reid), kura iepriekš vadīja meklēšanas produktus ar mākslīgo intelektu.

Google meklēšanas virzienu uzņēmumā Google ir pārņēmusi Liza Reida (Liz Reid), kura iepriekš vadīja meklēšanas produktus ar mākslīgo intelektu.
0 0 7 0

Google meklēšana ir ieguvusi jaunu vadītāju. Šo biznesu vadīs Liz Raida, kura strādā Google jau vairāk nekā 20 gadus. Nesen viņa vadīja mākslīgā intelekta bāzētu meklēšanas virzienu, pazīstamu kā Search Generative Experience (SGE).

Raida paaugstināšana ir daļa no lielām izmaiņām Google meklēšanas komandā. Pandu Nayak, kurš bija meklēšanas viceprezidents un koncentrējās uz dažādiem meklēšanas kvalitātes aspektiem, tagad kļūs par galveno zinātnisko darbinieku meklēšanā. Viņa vietā ieņems Chen Venkatachari, kurš arī strādāja pie AI produktiem meklēšanā. Tajā pašā laikā Katy Edwards, kura strādāja pie Google News un Google Discover, pievienojas Google ilgtermiņa likmju komandai.

Šie vadības maiņas liecina, ka Google uzskata AI par nākotnes meklēšanas servisa pamatu. 25 gadu laikā lietotāji pieraduši ievadīt atslēgas vārdus meklēšanas lodziņā un gaidīt pretī labirintu arhīvu saites. Mākslīgā intelekta darbojamā pasaulē jūs varat ielādēt attēlu un modelis Gemini pateiks jums, kas tas ir un kā to iegādāties. Jūs varat uzdot jautājumu austiņu mikrofonā un saņemt pilnīgu atbildi no skaļruņiem.

Generaldirektors Sundar Pichai un citi gadus runāja par to, ka valodas modeļi un citi AI sistēmas var gan uzlabot meklēšanas rezultātu kvalitāti, gan pilnībā mainīt mūsu izpratni par informācijas apkopošanu internetā. Tas kļūst īpaši aktuāli tagad, kad tīklā arvien vairāk parādās ar AI radīti un SEO optimizēti materiāli. Šādos apstākļos padarīt Google meklēšanu atkal izcilo kļūst arvien grūtāk un svarīgāk nekā jebkad agrāk.

Raida pēdējos gadus strādājusi pie meklēšanas ar mākslīgo intelektu un multimēklēšanu, kas liecina par Google pieejas un domāšanas par meklēšanu izmaiņām.

“Pateicoties SGE, mēs varam apmierināt daudz plašāku informācijas vajadzību spektru un atbildēt uz jaunajiem jautājumu veidiem, tostarp sarežģītākajiem, piemēram, salīdzināšana vai garie vaicājumi,” - rakstīja Liz Raida.

Un drīz būs vairāk, teica viņa.

Avots: The Verge

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti