Lielbritānijas premium klases automašīnu ražotājs Jaguar paziņoja par "jaunie laiki" zīmolam, pārejot uz elektrisko ražošanu, un iepazīstināja ar jaunu fontu, logotipu un monogrammu.
Vārdu zīme "Jaguar" tagad izmanto lielo un mazo burtu kombināciju zelta krāsā, savukārt slavenais "lektājs" logo, kaķis uz 16 svītru fona, kļuvis divdimensīvāks un raugās uz labo pusi, nevis pa kreisi kā agrāk.
Monogrammu ar jaguāra attēlu, kas pēdējo divu desmitgažu laikā parādījās Jaguar automašīnu radiatoru režģos, aizvietoja jauna, apaļa zīme ar "j" un "r" burtu kombināciju aplī.
Tomēr vislielāko uzmanību piesaistīja video par pārveidi, kurā netika rādīts neviens auto, un tas drīzāk atgādināja modes reklāmu ar skumjiem modeļiem spilgtās krāsainās drēbēs (sate cardealermagazine salīdzināja reklāmu ar halucinogēnu zinātniski fantastisku filmu).
Nekopē neko. #Jaguarpic.twitter.com/BfVhc3l09B
— Jaguar (@Jaguar) 2024. gada 19. novembris
«Jūs pārdodat auto?» — video zem Twitter rakstīja Ilons Masks.
Jaguar uzskata, ka pārveide izdevās veiksmīgi, to dēvējot par "spēcīgu modernisma svinībām".
"Tas ir pārdomājums, kas atjauno Jaguar būtību, atgriežoties pie vērtībām, kas padarīja zīmolu iemīļotu un padarīs to aktuālu mūsdienu auditorijai," rakstīja Jaguar Land Rover galvenais radošais direktors Džerijs Makgovens.
Makgovens arī apliecināja žurnālistiem, ka komanda neizmantoja "baltas lietas" jaunā zīmola dizaina izstrādes laikā.
Jaguar vizuālie atjauninājumi debitēs nākamajā konceptā un tiks ieviesti trijos pilnībā elektriskos sērijveida automobiļos, kurus uzņēmums solīja izlaist līdz 2030. gadam.
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra