MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
Auto

Kia apgalvo, ka hibrīdi neapdraud elektromobiļus, bet gan ir "ideāls ceļš" uz elektrifikāciju

Kia apgalvo, ka hibrīdi neapdraud elektromobiļus, bet gan ir "ideāls ceļš" uz elektrifikāciju
0 0 8 0

Pēdējos gados pasaules autoražotāji un to piegādātāji ir ieguldījuši simtiem miljardu jaunu elektroauto un infrastruktūras izstrādē — neskatoties uz to, pieprasījums pēc elektriskajiem auto ir nedaudz palēninājies, savukārt interese par hibrīdiem ir strauji pieaugusi.

Kia Motors America ilgtermiņa plānošanas un stratēģijas menedžeris Stīvs Kosovskis saka, ka hibrīdi ar savu izcilo efektivitāti un zemajām izmaksām piedāvā patērētājiem lielisku alternatīvu, kas nerada bažas par nobraucamo attālumu un ļauj pārvarēt plaisu starp iekšdedzes dzinēju auto un elektroauto.

Saskaņā ar PWC datiem (caur Business Insider), elektroauto pārdošana ASV 2024. gada pirmajā ceturksnī samazinājās par vairāk nekā 15%, salīdzinot ar iepriekšējiem trim mēnešiem (pirmā krituma reize kopš 2020. gada), savukārt hibrīdu pārdošana pieauga par 45,7% no janvāra līdz martam, bet pievienojamie hibrīdi par kolosāliem 69,7%. Tas ir novedis pie tā, ka daži autoražotāji atliek savus plānus pilnīgi atteikties no iekšdedzes dzinējiem.

Tajā pašā laikā Kia, kas pēdējos gados ir laidis klajā desmitiem jaunu BEV, ieskaitot stilīgo SUV EV3 2024. gada maijā, saskata hibrīdos iespēju piesaistīt potenciālos BEV pircējus.

«Ja jūs aplūkojat pretestību elektroauto iegādei, pirmajā vietā būs cena, pēc tam nobraucamais attālums un (uzlādes) infrastruktūra», - saka Kosovskis. «Bet, ja aplūkojat hibrīdus un PHEV, pretestība cenai ir daudz zemāka. Pēdējo reizi, kad es skatījos, darījumu cenas elektroauto un tīkla pievienojamiem hibrīdiem bija vienādas, un tas norāda, ka patērētāji vēlas elektificēties un ir gatavi par to maksāt».

2024. gada pirmajā ceturksnī hibrīdi veidoja aptuveni 8,4% no visa auto tirgus.

Elektroauto radīšana arī izmaksā ievērojami vairāk salīdzinājumā ar iekšdedzes dzinējiem un hibrīdiem.

«Materiālu izmaksas elektroauto ir tik augstas, ka peļņas marža visiem samazinās, līdz tā kļūst negatīva», - piebilst Kosovskis, atzīmējot, ka ar visu to elektroauto pārdošanas apjomi turpinās augt, it īpaši ņemot vērā emisiju noteikumus, ko mūsdienās ievieš valstis.

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti