MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
Tehnoloģijas

Iznākusi Unreal Engine 5.4 - ray tracing Linux operētājsistēmā, labāka TSR mērogošana un augstāka veiktspēja

Iznākusi Unreal Engine 5.4 - ray tracing Linux operētājsistēmā, labāka TSR mērogošana un augstāka veiktspēja
0 0 15 0

Unreal Engine 5.4 spēles dzinējs, kas tika paziņots pirms mēneša, tagad ir pieejams visiem spēļu izstrādātājiem. Viena no svarīgākajām jauninājumu sarakstā bija TSR (Temporal Super Resolution) uzlabošana - alternatīva NVIDIA DLSS, AMD FSR un Intel XeSS.

TSR tehnoloģijai ir viena priekšrocība pār visām šīm tehnoloģijām: tā ir platformu neitrāla un tiek integrēta Unreal Engine, izstrādātājiem nav jāpievieno nekādas trešās personas spraudņprogrammas, lai to izmantotu. Lielākā problēma bija TSR kvalitāte salīdzinājumā ar konkurentiem, taču UE5 izstrādātāji nepadošas un liek lielas pūles, lai to uzlabotu.

Viena no TSR uzlabojumiem bija History Resurrection tehnoloģija, jauna funkcija, lai uzlabotu izlīdzināšanu skalējot. Pēc tam, kad TSR noraida detaļas dažādu iemeslu dēļ, piemēram, oklūzija, ēnu maiņas vai objektu aizietšana no kadra, informācijas atkārtošanās var izraisīt artefaktus. History Resurrection saglabās TSR vēsturisko informāciju, ko var izmantot, lai parādītu datu pieaugumu, ja pēdējos kadros nav atrasta labākā atbilstība. Šī funkcija uzlabos TSR stabilitāti un nodrošinās paredzamu rezultātu. Turklāt tas nozīmē mazāk halo efektu. Izstrādātāji arī saņems jaunas vizualizācijas režīmus, kas palīdzēs saprast, kā darbojas TSR un kā to varēs pielāgot, lai sasniegtu konkrētus veiktspējas mērķus.

Unreal Engine autoru, kā arī, norāda, ka daudzi spēļu izstrādātāji mērķē uz 60 Hz kadru biežuma parādīšanu. UE 5.4 ir pielikti ievērojami centieni, lai uzlabotu rendeĀrijas veiktspēju. Sistēmas tika restrukturizētas, lai nodrošinātu labāku paralēlismu, un lai uzlabotu aparatūras starosana, tika ieviesta instanču selekcija ar GPU palīdzību. Šis atjauninājums arī iekļauj optimizāciju shaderu kompilācijai, kas veicinās projekta ātrāku ielādi.

Unreal Engine 5.4 ievieš eksperimentālu Vulkan Ray Tracing atbalstu. Praktiski tas nozīmē, ka Vulkan API tagad atbilst DX12, kā arī atbalsta starosanas trassēšanu Linux. Izstrādātāji varēs izmantot Hit Lighting režīmu Lumen un Path trassēšanā.

Avots: VideoCardz

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti