MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
Spēles

Infinite Doom: leģendārā spēle, kas palaista uz neironu tīkla dzinēja

Infinite Doom: leģendārā spēle, kas palaista uz neironu tīkla dzinēja
0 0 14 0

Google, DeepMind un Telavivas Universitātes pētnieki izveidojuši pirmo spēļu dzinēju, kas darbojas, balstoties uz neironu modeļa un ļauj reālā laikā mijiedarboties ar sarežģītu vidi.

GameNGen ir difūzijas modelis, kas apmācīts, izmantojot Doom spēles videoierakstus. Tas ģenerē nākamo spēles kadru, ņemot vērā iepriekšējos kadrus un spēlētāja ievadītās komandas.

Lai arī GameNGen atveido spēli tikai ar 20 kadriem sekundē, vizuāli tā gandrīz nav atšķirama no oriģināla. Eksperiments pierādīja, ka desmit eksperti, kuriem parādīja 130 nejauši izvēlētus īsus videoklipus, gandrīz nespēja atšķirt ģenerētos klipus no īstās Doom spēles.

Izstrādātāji uzskata, ka šī tehnoloģija var mainīt pieeju videospēļu izstrādei. Viņi apgalvo, ka GameNGen pierāda, ka neironu modelis spēj efektīvi darbināt sarežģītu spēli, izmantojot esošo aprīkojumu. Tas var padarīt spēļu izstrādes procesu mazāk izmaksu ietilpīgu un pieejamāku.

Zinātnieki prognozē, ka nākotnē spēles varēs izstrādāt un rediģēt ar tekstuālo aprakstu vai attēlu piemēru palīdzību. Tomēr joprojām ir atklāti jautājumi par oriģinālā satura veidošanu un ētiskajiem aspektiem, kad modeļu apmācībai tiek izmantotas esošās spēles.

Interesanti, ka entuziasti iepriekš demonstrējuši Doom darbību uz dažādām negaidītām platformām: no intīmām ierīcēm un John Deere traktoriem līdz pat bioloģiskām sistēmām, izmantojot pat zarnu baktērijas.

Avots: 404media

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti