Sākotnējā palaišanas brīdī S.T.A.L.K.E.R. 2 tiešsaistes spēlētāju maksimums Steam sasniedza 121 335, savukārt pēdējās nedēļās maksimumu sasniedza tikai 12 448 spēlētāji, kā liecina dati SteamDB.
Patiesībā šāda situācija ir tipiska sižeta spēlēm, jo lielākā daļa spēlētāju pēc kampaņas un papildu satura pabeigšanas nesteidzas atgriezties spēlē. Izdevums Gamedev DOU, kurš pirmais pievērsa uzmanību rezultātu kritumam, atceras, ka līdzīgus rezultātus demonstrēja arī citas AAA spēles, jo īpaši Starfield, kas vidēji zaudēja 75–90% auditorijas ceturkšņa laikā.
Bethesda kosmosa lomu spēle palaišanas laikā sasniedza un otrā maksimumu 330 tūkstoši, taču jau pēc trim mēnešiem spēlētāju skaits nokrita līdz 30 tūkstošiem. Līdzīgs kritums bija arī Baldur's Gate 3 (875 tūkstoši pret 200 tūkstošiem), Dragon Age: The Veilguard (89 tūkstoši un 6 tūkstoši) un Metaphor: ReFantazio (86 tūkstoši pret 13 tūkstošiem).
Atgādinām, ka pagājušajā mēnesī GSC Game World dibinātājs Sergejs Grigorovičs ziņoja, ka S.T.A.L.K.E.R. 2 atmaksājās pirmajā pārdošanas dienā, tomēr tā arī nesniedzot informāciju par izstrādes izmaksām. Pēc sākotnējām kiberkomandas NAVI dibinātāja Aleksandra Kočanovska aplēsēm spēle studijai varētu būt izmaksājusi $30–60 miljonus, savukārt investīciju partneris Smok Ventures Tomašs Koščelņaks, kurš koncentrējas uz investīcijām spēļu izstrādē, norādīja, ka budžets aptuveni $100 miljoni.
Pirms divām nedēļām S.T.A.L.K.E.R. 2 saņēma lielu atjauninājumu (un vēlāk arī kļūdu labojumu ielāpu) ar aptuveni 1700 izmaiņām, kas skāra personāžu un mutantu AI, A-Life šaušanu, stelsu, balansu, kļūdu novēršanu, funkcijas, sižetu, lokācijas, priekšmetus un vēl daudz ko citu.
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra