Hyundai plāno piedāvāt elektrisko automobili ar palielinātu darbības rādiusu (Extended Range Electric Vehicle, EREV). Aprīkots ar Hyundai hibrīdtehnoloģiju, tas apvienos iekšdedzes dzinēja un elektromotora enerģiju. Šī kombinācija ļaus nodrošināt lielu darbības rādiusu.
EREV aprīkojumā ietilpst akumulators, elektriskais motors un iekšdedzes dzinējs, kas padara to līdzīgu hibrīdautomobilim. Tomēr EREV atšķiras no tradicionālajiem elektromobiļiem un hibrīdiem ar to, ka izmanto iekšdedzes dzinēju, kas paredzēts akumulatora uzlādēšanai. EREV spēs novērst tradicionālo elektromobiļu ierobežojumus un ļaus nobraukt līdz 900 km ar pilnu uzlādi.
Kad EREV akumulators izlādējas, ieslēdzas iekšdedzes dzinējs, kas palīdz ražot enerģiju akumulatora uzlādei. Šāds automobilis izmanto jaunu pārnesumkārbu un elektroiekārtu sistēmu, kas nodrošina pilnpiedziņu ar divu dzinēju palīdzību.
Gaidāms, ka pirmie EREV modeļi būs D-klases apvidus auto no Hyundai un Genesis zīmoliem. Santa Fe un GV70 ir galvenie kandidāti šīs tehnoloģijas izmantošanai.
Tiek ziņots, ka Hyundai līdz 2026. gadam uzsāks EREV masveida ražošanu Ziemeļamerikā un Ķīnā. Jaunie modeļi tirgū parādīsies 2027. gadā.
Runā, ka šāda automobiļa cena varētu būt zemāka nekā tradicionālajiem elektromobiļiem. Tas ir saistīts ar to, ka automobilis izmanto mazāk ietilpīgu akumulatoru, kas ļauj samazināt ražošanas izmaksas.
Avots: interestingengineering
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra