Stara staru sekošanā parādījās 2018. gadā kā grafikas izrāviens, bet spēlētāju vidū valdīja dalītas domas par šīs "iezīmes" nepieciešamību.
Pēc septiņiem gadiem spēlētājiem nav izveidojusies ievērojama aizraušanās par šo funkciju. Biežāk sūdzības saistītas ar veiktspējas krišanos un nenozīmīgiem vizuālajiem uzlabojumiem, kas nepamato papildu slodzi aparatūrai.Piemēram, nesenais demo paziņojums Half-Life 2 RTX pierādīja, ka spēle pārbaudīs jūsu "dzelžus" (un nervus).
Aptaujā 67,3% spēlētāju norādīja, ka RT drīzāk ir opcija, nevis obligāts standarts, kas būtu jāievieš spēlēs.Pirms diviem gadiem spēlētāju skaits ar šādu viedokli bija mazāks — 50%.
Tehniskās problēmas rodas pat uz mūsdienu videokartēm, kuras nespēj nodrošināt stabilu kadru ātrumu daudzās spēlēs ar aktivizētu RT. Cyberpunk 2077 izskatās iespaidīgi ar staru sekošanu, bet pat uz augstākās klases "dzelža" spēle bieži vien zaudē FPS.
Foruma NeoGAF diskusijā spēlētāji izteica, ka spēles vizuālā kvalitāte ne vienmēr atkarīga no RT tehnoloģijas. Death Stranding, Kingdom Come: Deliverance 2, Stellar Blade visas šīs spēles ir lieliskas bez staru sekošanas, pateicoties labai gaismas un tekstūru apstrādei.
"Es esmu pateicīgs, ja spēlēs ir RT, bet, ja nav - es tomēr esmu apmierināts. Labāk ir labs tekstūras darbs, fizika un stabils FPS. Agrāk es vienmēr meklēju RT funkcijas spēlēs un skatījos video, ja tā bija, vai lūdzu to pievienot. Bet mans viedoklis mainījās pēc tik daudzu spēļu redzēšanas, kas cietušas no RT pievienošanas," sacīja viens no spēlētājiem.
Daži uzskata, ka RT kādreiz kļūs par obligātu spēļu sastāvdaļu, taču uzskata, ka tam būs nepieciešami 10-15 gadi. Lai radītu izrāvienu, būs vajadzīgas videokartes, kas būs jaudīgākas par RTX 4090 un spēs apstrādāt RT bez būtiska FPS samazinājuma. Lai gan pagaidām vairākums spēlētāju dod priekšroku RT izslēgt, lai iegūtu stabilus 60 vai 120 FPS. Iespējams, ka šī tendence saglabāsies vēl vairākus gadus (vai kā daži uzskata, desmitgadi).
Avots: Tech4Gamers
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra