Automobiļu nozare pēdējos gados ir piedzīvojusi būtiskas izmaiņas, kas ir palielinājušas sensoru displeju lietošanu. Tā rezultātā daudzi autoražotāji atteikušies no fiziskām pogām, izvēloties minimālisma interjerus. Tomēr Hyundai darbojas pret šo tendenci un savās nākotnes elektromobiļos atgriež pogas.
Hyundai interese par interjeriem ar sensora vadību iedvesmojās no Tesla panākumiem ar lieliem multimediju displejiem. Nav šaubu, ka lielie ekrāni rada "vau" efektu, taču tie arī var novērst vadītāju uzmanību. Pētījumi rāda, ka, mijiedarbojoties ar sensoru ekrāniem, vadītāji novērš skatu no ceļa ilgāku laiku, palielinot avāriju risku.
Tādējādi Hyundai nolēma mainīt kursu un atkal ieviest fiziskās pogas svarīgām funkcijām, piemēram, klimata kontrolei un skaļuma regulēšanai. Taustes vadība bieži lietotām funkcijām ļauj vadītājiem veikt pielāgojumus, nenovēršot skatu no ceļa, nodrošinot drošāku un ērtāku braukšanas pieredzi.
Lai gan sensoru ekrāni izskatās pievilcīgi, tos var būt grūti lietot, īpaši vadot automobili. Uzdevumi, kuriem vajadzētu būt vienkāršiem, tādi kā temperatūras regulēšana vai radiostacijas maiņa, ar sensoru ekrānu var ātri kļūt sarežģīti. Fiziskās pogas nodrošina tūlītēju atbildi, tāpēc tās ir ērtākas un drošākas, lai tās lietotu.
Lai gan sensoru ekrāniem ir daudz priekšrocību, tie ne vienmēr ir piemērotākie visām funkcijām. Autoražotāji var izveidot daudz labāku braukšanas pieredzi, apvienojot sensoru ekrānus ar fiziskām pogām.
Avots: arenaev
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra