MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
Spēles

Dragon Age radītājs: AAA spēles tiek izziņotas vairākus gadus pirms iznākšanas, jo baidās no atcelšanas

Dragon Age radītājs: AAA spēles tiek izziņotas vairākus gadus pirms iznākšanas, jo baidās no atcelšanas
0 0 9 0

Pēdējā laikā spēlētāji ir pārsteigti par agrīniem AAA spēļu paziņojumiem. Dažreiz par spēlēm tiek paziņots vairākus gadus pirms to izlaišanas, kad vēl nekas nav gatavs un nav ko parādīt publikai. Marks Darrā, pazīstams kā Dragon Age sērijas veidotājs un pašreizējais konsultants spēlē Dragon Age: The Veilguard, savā YouTube kanālā skaidro vienu no iespējamiem iemesliem, kāpēc AAA spēļu izstrāde ilgst tik ilgi.

Video, kas ilgst gandrīz 25 minūtes, ietver daudz interesantu informāciju un ir vērts to noskatīties pilnībā. Tas veltīts spēļu agrīno izlaišanu apskatam no studiju un izdevēju perspektīvas:

«Pastāv iemesli, kāpēc studijām vai izdevējam ir svarīgi, lai spēle būtu plaši pazīstama. Tas var būt tāpēc, ka izdevēju katalogs ir vājš un viņi vēlas, lai publika atcerētos, ka viņiem joprojām ir nozīmīgas spēles rezervē. Tas var būt arī tāpēc, ka studija vēlas paziņot par spēli, baidoties, ka izdevējs to citādi atcels,» saka Darrā.

Viņš piebilda, ka parasti tas nav labākais veids, kā piesaistīt uzmanību un radīt satraukumu par spēli. Darrā norāda, ka šāds paziņojums nenozīmē intensīvu izstrādes sākumu vai studijas pilnīgu koncentrēšanos uz spēli.

«Studijas var maldināt, sakot, piemēram, ka viņi ir sākuši strādāt pie Elder Scrolls 6, vai pat izlaist spēles treileri, lai gan pašreizējā komandas lielums ir mazāks par 10 cilvēkiem. Tas rada iespaidu, ka projekts tiek attīstīts paralēli, kamēr realitātē daži cilvēki rīko pāris sanāksmes un tiek paveikts maz,» viņš skaidro.

Pastāv iespēja, ka gadījumos, kad starp spēlēm ir 10 gadu vai ilgāks periods, pirmajos gados pie spēles, visticamāk, nestrādās neviens. Citi faktori, kas ved pie ilga laika starp paziņojumu un izlaišanu, ir spēles lielums vai komandas koncentrēšanās uz sarežģītu elementu izstrādi.

Avots: Insider Gaming

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti