Jaunā sistēma veicinās spēles noslēgšanu, apgalvo Civilization 7 radošais direktors.
Stratēģiskā spēļu sērija Civilization vienmēr ir izcēlusies ar dziļumu un mērogu, taču tieši šīs īpašības bieži vien kavē spēlētājus pilnībā izbaudīt spēles gaitu. Jaunajā franšīzes daļā tiek piedāvāts risinājums šai problēmai.
Edvards Bičs, Civilization 7 radošais direktors, intervijā ar Edge (caur Gamesradar), stāstīja par revolucionārām izmaiņām spēles dizainā. Analīze liecina, ka lielākā daļa spēlētāju izstājas no spēles vidusposmā, dēļ sarežģītās attīstītās civilizācijas pārvaldības.
«Galvenā problēma, ko mums risina sistēma Laiki (Epoha), ir tā, ka tā palīdz jums tuvoties spēles beigām,» paskaidro Bičs, «un nejusties pārslogotiem ar lielu lietu daudzumu, kuras jāpārvalda, ar lielu lēmumu daudzumu, kuri jāpieņem, lai veiktu katru gājienu.»
Tradicionālo sadalījumu vēsturiskajās ērā (senlaiki, viduslaiki, renesanse utt.) nomainīja ar trim lielām epokām: Senie Laiki, Izpēte un Mūsdienas. Katrs laikmeta pārejas posms dod iespēju izvēlēties jaunu civilizāciju tālākai spēles gaitai - mehānika, kas veiksmīgi pierādīta spēlē Humankind.
Neraugoties uz sākotnējiem izstrādātāju skeptiskajiem vērtējumiem par šo radikālo izmaiņu, testēšanas laikā tika novērots ievērojams noslēgto kampaņu skaita pieaugums.
«Esmu saņēmis arvien vairāk ziņojumu, ka spēlētāji iziet spēli līdz galam un piedzīvo interesantus finālus,» piebilst Bičs.
Sid Meier's Civilization VII iznāks 2025. gada 11. februārī. Spēle būs pieejama uz vairākām platformām: Windows, macOS, Linux, PlayStation un PlayStation 4, Xbox Series X|S un Xbox One, Nintendo Switch.
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra