MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
Auto

Atklāts Audi vēsturē jaudīgākais sērijveida automobilis

Atklāts Audi vēsturē jaudīgākais sērijveida automobilis
3 0 273 0
Audi RS e-tron GT Performance attīsta 912 ZS jaudu

Audi ir atjauninājusi e-tron GT sēriju 2025. gada modelim. Papildus bāzes modeļa un RS uzlabojumiem, tika prezentēts arī jaunais flagmanis RS Performance.

Jaunās e-tron GT saimes pamatā ir akumulatora baterija ar 97 kWh ietilpību, kas ir par 9 kg vieglāka nekā iepriekšējā modeļa 84 kWh baterija. Rekuperatīvā bremzēšanas sistēma tika uzlabota: jauda palielināta no 290 līdz 400 kW un regulējama ar pārnesumu pārslēgiem uz stūres. Jaunais modelis ideālos apstākļos var nobraukt līdz 609 km ar vienu uzlādi.

Atklāts Audi vēsturē jaudīgākais sērijveida automobilis

Maksimālais uzlādes ātrums tika palielināts no 270 kW līdz 320 kW, kas nozīmē, ka akumulatoru var uzlādēt no 10 līdz 80% tikai 18 minūtēs, bet 10 minūšu uzlāde var palielināt nobraukumu par 280 km. Uzlabojumi akumulatorā ļauj tam uzturēt uzlādes jaudu virs 280 kW daudz ilgāk nekā vecais modelis. Akumulatoru var atdzesēt vai uzsildīt ātrai uzlādei.

Būtiskas izmaiņas skāra arī e-tron GT elektromotorus. Bāzes modelis, tagad pazīstams kā S e-tron GT, ir aprīkots ar diviem motoriem, kuru kopējā jauda ir 670 ZS (500 kW), kas ir vairāk nekā vecajam RS e-tron GT. Tikmēr RS e-tron GT 2025. gada modeļa jauda tika palielināta līdz 845 ZS (630 kW), bet jaunais flagmanis RS e-tron GT Performance attīsta 912 ZS (680 kW), padarot to par visjaudīgāko sērijveida Audi vēsturē.

Atklāts Audi vēsturē jaudīgākais sērijveida automobilis

Audi S e-tron GT 2025. gada modelis sasniedz 100 km/h tikai 3,4 sekundēs. RS e-tron GT spēj sasniegt 100 km/h 2,8 sekundēs, bet RS e-tron GT Performance to izdara 2,5 sekundēs. To maksimālais ātrums ir attiecīgi 245 un 250 km/h.

Audi S e-tron GT standarta komplektācijā ir aprīkots ar tērauda bremžu diskiem, bet RS modeļi standarta komplektācijā ir aprīkoti ar karbīda pārklājuma diskiem. Visus 2025. gada modeļus var aprīkot ar oglekļa keramikas diskiem un 10-virzuļu priekšējiem suportiem.

Atklāts Audi vēsturē jaudīgākais sērijveida automobilis

Būtiski uzlabojumi tika veikti standarta pneimatiskajā piekarē un izvēles aktīvajā piekarē. Jaunā sistēma sola turēt automašīnu "gandrīz horizontālā stāvoklī dinamiskās bremzēšanas, stūres vadības un paātrinājuma laikā" un tai ir regulējams klīrenss. Visu riteņu stūres vadība ir opcija.

Salons ir aprīkots ar jauniem sēdekļiem, citu stūres ratu un izvēles panorāmas stikla jumtu, kas ar vienu pogas spiedienu var kļūt matēts. Audi virtuālā kabīne ir atjaunināta, piedāvājot jaunu materiālu kombināciju, tostarp koka apdares elementus, Dinamica mikrošķiedru un sēdekļus ar 18 regulēšanas virzieniem.

Atklāts Audi vēsturē jaudīgākais sērijveida automobilis

Eiropas cenas jaunajam S e-tron GT sākas no 126 000 eiro un palielinās līdz 147 500 eiro par RS e-tron GT un līdz 160 500 eiro par RS e-tron GT Performance.

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti