Vairāki lietotāji Ungārijā ziņojuši, ka Apple Pay pakalpojums darbojas ar traucējumiem, pieprasot maksājumus tūkstošos dolāru bez jebkādiem pirkumiem. Šķiet, ka problēma joprojām ir aktuāla plašam Apple Pay klientu lokam.
Viens no Apple Pay lietotājiem atklāja, ka no viņa konta tika noņemti gandrīz $1500 rezultātā no 74 transakcijām. Arī citi lietotāji no Ungārijas ziņo par nepamatotiem nelielu summu norakstījumiem. Taču kopumā zaudējumi var būt diezgan ievērojami. Šī problēma izpaužas klientiem no vairākiem Ungārijas bankām.
Daži izdevumi, iespējams, ir izraisīti ar agrāk atceltām abonementiem. No lietotāja konta noņemtā summa atbilst iepriekšējām transakcijām. Tomēr tas neattiecas uz visiem gadījumiem un neizskaidro desmitiem naudas norakstījumu. Lietotāji sākuši noņemt savas kartes no Apple Pay, lai izvairītos no kļūdainām transakcijām.
Cietušie lietotāji vērsās savās bankās, pieprasot palīdzību un risinājumu jautājumā par zaudēto naudu. Bankas ziņoja, ka problēma ir Apple pusē, un pieļaujam, ka uzņēmums ir informēts par to un strādā pie risinājuma.
OTP Bank Ungārijā paziņoja, ka ar kartēm dažādās bankās tika veikts "masveida, nepamatots debets", un situācija joprojām tiek analizēta, lai noskaidrotu problēmas cēloni. Tajā pašā laikā Raiffeisen Bank tīmekļa vietnē tiek apgalvots, ka Apple ir informēts par problēmu un strādā pie tās risinājuma.
Izskatās, ka problēma ir servera pusē. Lai to novērstu, nevajadzēs uzstādīt atjauninājumu iPhone vai citām ierīcēm.
Avots: wccftech
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra