MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Facebook un Google partneris lielījās, ka izmanto lietotājus reklāmu mērķauditorijai.

Pēc informācijas noplūdes Google sāka dzēst visas sadarbības pēdas, kamēr Facebook paziņoja par pārbaudi. Kā ziņo 404 Media, Cox Media Group (CMG) saviem reklāmdevējiem piedāvāja rīku, kas it kā ļauj "klausīties" sociālo tīklu lietotājus caur mikrofo...

Lasīt Vairāk

"Es gribēju mieru, bet tas ir karš." Musks iesūdz tiesā reklāmdevējus, kas pametuši X/Twitter, - pagājušajā gadā viņš tos publiski aizsūtīja prom.

Vēl viena diena — vēl viena prasība no Īlona Maska. Šoreiz miljardieris ir mērķējis uz reklāmdevējiem, kuri pagājušajā gadā masveidā pameta X/Twitter saistībā ar pretrunīgo sociālo tīklu politiku. Tika ziņots, ka uzņēmumu reklāmas tika izvietotas bla...

Lasīt Vairāk

iOS 18 tiks ieviesta pārlūka reklāmu dzēšanas funkcija, ko iedvesmojis Tanoss

Funkcija ar nosaukumu Distraction Control ļaus ar vienu pieskārienu noņemt nevēlamus elementus no tīmekļa lapām — šobrīd tā ir pieejama jaunākajās iOS 18, iPadOS 18 un macOS Sequoia beta versijās izstrādātājiem. Pateicoties animācijai, kas atgādina B...

Lasīt Vairāk

Sekojiet YouTube piemēram. Meta ir uzsākusi reklāmas Instagram, kuras nevar nepamanīt.

Reklāma ir Meta lielākais ienākumu avots, tāpēc uzņēmums plāno padarīt to vēl uzbiedrīgāku Instagramā. Sociālo tīklu ziņojumi liecina, ka Instagram lietotāji ir sākuši pamanīt jaunu reklāmu veidu, kas, līdzīgi kā YouTube, nevar tikt ignorēts uzreiz -...

Lasīt Vairāk

Nvidia GeForce Now bezmaksas plāns rādīs reklāmas (līdz 2 minūtēm), kamēr tiks ielādētas spēles

Pilnībā bezmaksas pārbaudes versija Nvidia kloda spēļu servisa GeForce Now drīzumā vairs nebūs bezmaksas. No 28. februāra lietotāji sāks redzēt reklāmas. Tas attiecas tikai uz bezmaksas līmeni - ne Priority vai Ultimate - un šķiet, ka reklāmas neies...

Lasīt Vairāk
Lente.lv

Blogeru kriptomēmas sociālajos plašsaziņas līdzekļos tiks uzskatītas par "finanšu reklāmu" - Apvienotās Karalistes regulators.

Tagad "finfluenceri" un viņu kriptopublicējumi (pat neapmaksātie un kriptomēmes) tiks uzmanības centrā Finanšu uzvedības pārvaldē (FCA). 17. jūlijā britu finanšu regulatora izdotās jaunās norādes par finanšu reklāmu sociālajos tīklos attiecas arī uz...

Lasīt Vairāk