Pēc informācijas noplūdes Google sāka dzēst visas sadarbības pēdas, kamēr Facebook paziņoja par pārbaudi.
Kā ziņo 404 Media, Cox Media Group (CMG) saviem reklāmdevējiem piedāvāja rīku, kas it kā ļauj "klausīties" sociālo tīklu lietotājus caur mikrofonu un ar mākslīgā intelekta palīdzību analizēt, kādu reklāmu viņiem rādīt.
"Reklāmdevēji var saskaņot šos balss datus ar uzvedības datiem, lai mērķētu reklāmu uz ieinteresētiem patērētājiem."
Prezentācijas slaidšovā CMG kā piemēru minēja sociālos tīklus Facebook, Google un Amazon, kuri it kā ir tās "Active Listening" pakalpojuma partneri.
Pēc tam, kad žurnālisti vērsās pie Google pēc komentāra, uzņēmums ātri izdzēsa visus CMG pieminējumus no savas "Partneru programmas", kamēr Meta paziņoja, ka pārbaudīs, vai tā partneris nepārkāpj pakalpojuma noteikumus. Amazon pārstāvis pa to laiku apgalvoja, ka uzņēmuma reklāmas nodaļa "nekad nav strādājusi ar CMG pie šīs programmas un neplāno to darīt".
Pēdējā noplūde ir tikai viena no daudziem ziņojumiem par CMG ēnas pakalpojumu darbību. Pagājušā gada decembrī 404 Media norādīja, ka uzņēmums lielījās par savu tehnoloģiju podkāstā. Un pats fakts, ka noklausīšanās reklāmas mērķauditorijas noteikšanai nav jauns — mēs paši bieži redzam rīka rezultātus savās lenta.
Par pakalpojumu CMG iekasē no $100 dienā — lai mērķētu cilvēkus 15 km rādiusā un vairāk.
CMG nesniedza komentārus uz žurnālistu Gizmodo un Futurism pieprasījumiem, tomēr, ņemot vērā, ka prezentācija ir saglabāta arhīvā, uzņēmumam būs grūti noliegt, ka tas saņēma naudu par lietotāju noklausīšanos. ASV lielākā daļa štatu ievēro likumdošanu, kas ierobežo iespējas ierakstīt cilvēku bez viņa skaidras piekrišanas.
``` Tai skaitā, saglabājot HTML struktūru un hipersaites, raksts ir parafrāzēts un tulkots latviešu valodā.
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra