Saskaņā ar jauno Piper Sandler pārskatu, 85% ASV jauniešu ir iPhone, un viņi nav ieinteresēti mainīt to pret citu zīmolu.
34% jauniešu izmanto Apple Watch — šie rādītāji ir līdzīgi iepriekšējā rudenī sniegtajam pārskatam. Tajā pašā laikā zūmēri ir palielinājuši apņemšanos iegādāties Apple viedpulksteņus — 13% plāno iegādāties ierīci nākamo 6 mēnešu laikā. Kopumā tikai 39,4% jauniešu izmanto viedpulksteņus, tāpēc Apple Watch šeit ir absolūts līderis.
Populārākais mūzikas serviss jauniešu vidū ir Spotify — to izmanto gandrīz divas trešdaļas aptaujāto, savukārt tikai 30% izmanto Apple Music.
Apple TV+ serviss neizmanto lielu pieprasījumu jauniešu auditorijā — mazāk par 5% aptaujāto to skatās katru dienu. Salīdzinājumam: Netflix katru dienu izvēlas 30% jauniešu — un gandrīz tikpat daudz izmanto YouTube.
Apple Pay ir kļuvis par populārāko maksājumu platformu zūmeru vidū — pēdējā mēnesī to izmantoja 44%. Tajā pašā laikā vienlīdzīgu kontekstuālu naudas pārskaitījumu veikšanai dod priekšroku Cash un Venmo.
Piper Sandler veica aptauju pie 6020 jauniešu 47 ASV štatos pavasarī 2024. gadā.
Apple produktu dominēšana jauniešu vidū ir viens no rādītājiem, uz kuriem ASV Tieslietu ministrija orientējas savā antimonopolu tiesvedībā pret kompāniju. Juristi uzskata, ka tās produktu popularitāte radīja sociālas problēmas jauniešiem un spiedienu, kas spiež viņus izmantot tikai Apple ierīces.
Avots: MacRumors
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra