Uzņēmums AMD, vadoties no spēļu izstrādātāju konferences (GDC), ir iepazīstinājis jaunu AMD FidelityFX Super Resolution (FSR) 3.1 versiju, kas piedāvā vairākas būtiskas uzlabojumu:
- Masstāba uzlabo vizuālo kvalitāti noteiktās situācijās, piemēram, uzlabojot laika stabilitāti (samazinot fluktuācijas un/vai triecienus), labāk saglabājot detaļas, kā arī samazinot halo un "šūpošanos".
- Masstāba atdalīšana no kadrus ģenerēšanas, kas ļauj AMD FSR 3.1 kadrus ģenerējošai tehnoloģijai darboties ar citiem masstāba risinājumiem.
- Atbalsts Vulkan un Xbox spēļu izstrādes kopām.
- Jaunais FidelityFX API atvieglo atkļūdošanu izstrādātājiem un nodrošina saderību ar turpmākajām FSR versijām.
Pirmā spēle, kas saņems AMD FSR 3.1, ir Ratchet & Clank: Rift.
Atgādinām, ka AMD FidelityFX Super Resolution ir atvērtā koda risinājums, kas nodrošina ievērojamu kadru biežuma pieaugumu atbalstītajās spēlēs, nodrošinot augstu kvalitāti un veiktspēju gandrīz jebkurā aprīkojumā, tostarp AMD grafiskajos un skaitliskajos procesoros, konkurentu aprīkojumā un spēļu konsoles.
Turklāt AMD ir izlaidusi jaunu programmatūru AMD: Adrenalin Edition 24.3.1, kas nodrošina atbalstu Dragon's Dogma 2, Horizon Forbidden West Complete Edition un Outpost: Infinity Siege, kā arī paplašinātu HYPR-Tuned atbalstu Dragon's Dogma 2, Diablo IV, Ghostrunner 2 un Suicide Squad: Kill the Justice League spēlēm. Lietotāji var lejupielādēt jaunāko AMD programmatūras versiju: Adrenalin Edition šeit.
Kad AMD HYPR-RX ir ieslēgts HYPR pielāgotajā spēlē, automātiski tiks ieslēgts arī AMD RSR vai FSR (ja to atbalsta spēle), kā arī AMD Radeon Anti-Lag un AMD Radeon Boost, lai nodrošinātu papildu veiktspējas pieaugumu un aizkavējumu samazinājumu.
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra