Pavels Saska no CD Projekt Red pašlaik ir otrās spēles Cyberpunk 2077 spēļu direktora vietnieks. Visgrūtāko uzdevumu savā dzīvē viņš radīja, kad bija vadošais The Witcher 3 uzdevumu dizainers.
Kvests "Kauja pie Kaer-Morhenes", kas atrodas tuvāk spēles beigām, ir ļoti garš un sarežģīts. Tas sastāv no daudziem notikumiem un tam ir vairākas variācijas, atkarībā no aizstāvības dalībniekiem un pieņemtajiem lēmumiem. Tāpēc ir saprotams, kāpēc tā izveidošana nebija vienkārša.
Visgrūtākais uzdevums, kuru es jebkad esmu veidojis un realizējis. Īpaši tehniskā daļa pamatīgi pārbaudīja manus nervus, tik daudz nestandarta risinājumu un zaru. Es zaudēju prātu un miegu, mēģinot to salikt kopā. Priecīgs, ka jums patīk 🥰
— Paweł Sasko (@PaweSasko) 2025. gada 21. janvārī
"Visgrūtākais uzdevums, kuru es jebkad esmu veidojis un realizējis. Īpaši tehniskā daļa pamatīgi pārbaudīja manus nervus - tik daudz nestandarta risinājumu un zaru. Es zaudēju prātu un miegu, mēģinot to salikt kopā. Priecīgs, ka jums patīk," Saska atbildēja fanam X.
Bez pieredzes ir grūti pateikt, cik šis darbs ir smags, tomēr kvests vairāk atgādina režisora izrādi ar daudziem variantiem. Ja Pavels Saska realizēs kaut ko līdzīgu otrajā Cyberpunk, tas ļoti uzlabos spēli.
Avots: GamesRadar
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra