CD Projekt Red ir izlaidusi Cyberpunk 2077 atjauninājumu līdz versijai 2.21, pievienojot NVIDIA DLSS 4 atbalstu un citas izmaiņas. Tādējādi Cyberpunk 2077 kļuva par pirmo spēli ar DLSS 4 atbalstu.
Ir skaidrs, ka jaunā kadru paaudze darbosies tikai ar RTX 50xx videokartēm, taču citas DLSS 4 tehnoloģijas būs pieejamas. Īpaši tas attiecas uz jauno Transformer palielināšanas modeli, kas nodrošina ievērojami labāku attēlu. Tās darbību var redzēt pat uz RTX 30xx kartēm. DLSS 4 rada mazāk artefaktu un labāku izlīdzināšanu, kad tiek izmantota staru rekonstrukcija. Uzlabota arī stabilitāte, apgaismojums un detaļas kustības laikā. Šeit ir oficiāli aprakstītās izmaiņas Cyberpunk 2077 2.21 versijā priekš PC:
- Pievienots DLSS 4 atbalsts ar vairāku kadru ģenerēšanu GeForce RTX 50 sērijas videokartēm, kas paaugstina kadru ātrumu, izmantojot mākslīgo intelektu, līdz trīs kadriem vienam parastajam — pieieslēgts GeForce RTX 50 sērijai no 30. janvāra. DLSS 4 arī nodrošina ātru viena kadra ģenerēšanu ar samazinātu atmiņas izmantošanu RTX 50 un 40 sērijai. Turklāt tagad jūs varat izvēlēties starp CNN modeli vai jauno Transformer modeli DLSS Ray Reconstruction, DLSS Super Resolution un DLAA visām GeForce RTX videokartēm šodien. Jaunais Transformer modelis uzlabo stabilitāti, apgaismojumu un detaļas kustības laikā.
- Laboti artefakti un plankumi uz ekrāniem, lietojot DLSS Ray Reconstruction.
- Grafikas iestatījumu “Kadru ģenerēšana” lauks tagad tiks pareizi atiestatīts pēc “Izšķirtspējas palielināšana” (izsl.) pārslēgšanas.
Nav svarīgi, kad NVIDIA izlaidīs jauninātu draiveri — DLSS 4 bibliotēkas tiek piegādātas kopā ar spēli. Vēlāk jauns draiveris arī atjauninās DLSS pēc nepieciešamības.
Avots: VideoCardz
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra