Xbox Partner Preview ietvaros ukraiņu studija Frogwares paziņoja par partnerību ar Microsoft un prezentēja The Sinking City 2. Frogwares izstrādātāju komanda cer, ka The Sinking City 2 spēs atgriezt studijas darbību jaunā virzienā, kad spēle iznāks PC un konsolēs 2025. gadā.
«Sākotnējā Sinking City joprojām paliek viena no mūsu veiksmīgākajām spēlēm, visticamāk, pateicoties stiprākajai virzienam uz šausmu žanru un darbības vietu,» - teica Frogwares izdevējdarbības vadītājs Sergejs Oganisjans. - Pagātnē mēs esam radījuši daudzas detektīva piedzīvojumu spēles, un tagad mēs plānojam sajaukt lietas, lai turpinātu darīt to, kas mums un cilvēkiem patīk, proti, radīt daudz stāstu, ar iespēju attīstīties. Tas ir aizraujoši, bet vienlaikus riskanti. Mēs esam pilnīgi neatkarīga studija, kas pēdējo 24 gadu laikā ir kļuvusi slavena ar detektīva spēlēm. Bet mums ir jāsāk veikt drosmīgākus soļus. Riet uz mums apvilkto industrija, un mēs vēlamies nodrošināt studijas nākotni».
Jauniem spēlētājiem nebūs jāspēlē pirmā The Sinking City spēle, lai baudītu turpinājumu, kurā būs pilnībā jauna, atsevišķa stāsts. Sinking City 2 arī pievērš lielāku uzmanību cīņai un pētniecībai nekā tā priekšgājējā. Notikumi norisinās 1920. gadu ASV, spēle atspoguļo Lovecraft stilā radītas šausmas pilsētā, kuru ietekmē plūdi.
Frogwares cer likt The Sinking City 2 šausmām uz priekšplāna, lai gan spēlē joprojām būs dažas studijai raksturīgas spēles elementi. Visuzkrītošākais ir detektīva spēles mehānisms, ar ko varēsiet iepazīties The Sinking City 2 Frogwares faniem. Kaut arī spēle ietver dažas neobligātās izmeklēšanas spēles mehāniskās sastāvdaļas, tās nav galvenais virzītājspēks. Izmeklēšanas var atklāt noslēpumus, par kuriem spēlētājs neuzinās, ja izlaiž šo daļu.
The Sinking City 2 tiek izstrādāta uz Unreal Engine 5; studija cer, ka tehnoloģijas uzplaukums ar jaunu dzinējinstrumentu palīdzēs fokusēties uz cīņas darbībām un izdzīvošanu šausmīgajā pasaulē. Lai palīdzētu ar iestatījumiem, Frogwares izpilddirektors Deniss Čebotarovs minēja, ka būs pieejami dažādi funkciju.
Frogwares CEO Vael Amr dalījās ar viedokli, kā Ukrainas komanda ietekmējusi Krievijas kara: «Šajā posmā mēs esam mācījušies pielāgoties savai realitātei, taču turpinās karš pievieno necaurlaidīgu neizlīdzinātības slāni». Viņš stāstīja, ka iepriekšējā Frogwares spēle, Sherlock Holmes: the Awakened, tika izstrādāta un izdotā karadarbības laikā.
Amr atzīmēja studijas kopienas un Kickstarter atbalstītājus par to, ka izdošanai bija iespējams: «Šī finanšu drošības tīkls mums bija nenovērtējams: no elektrības padeves pārtraukumiem līdz nepieciešamībai pārvietot komandas locekļus ļoti īsā laika posmā». Frogwares atkal vērsīsies pie Kickstarter, lai nodrošinātu The Sinking City 2 pabeigšanu.
Avoti: IGN, Windows Central
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra