Xiaomi iepazīstināja ar savu jauno izstrādi elektromobiļu jomā — uzlabotu intelektualo šasiju, kas ir aprīkota ar jaunākajām tehnoloģijām. Tā ir aprīkota ar aktīvo piekari, četru motoru sistēmu ar kopējo jaudu 2054 zirgspēki, 48 voltu elektromechanisko bremžu sistēmu un 48 voltu stūres vadības sistēmu steer-by-wire.
Šasijas izstrāde aizņēma 3 gadus, kuru laikā tika kombinēti priekšēji vadības algoritmi ar mūsdienīgu Bosch aprīkojumu. Aktīvā piekares sistēma ir paredzēta, lai paaugstinātu komfortu un uzlabotu kontroli. Katrs šasijas stūris ir aprīkots ar savu 4,6 kW enerģijas avotu, kas ļauj reālajā laikā regulēt slāpēšanu. Tas samazina virsbūves svārstības pagriezienos, paātrinājuma un bremzēšanas laikā.
Četru motoru sistēma nodrošina augstu veiktspēju. Diviem esošajiem V8 motoriem pievienojušies divi jauni motori, nodrošinot maksimālo kopējo jaudu 2054 zirgspēkus. Tas rāda, ka Xiaomi vienā dienā varētu izveidot automašīnu, kas ir pat ātrāka par SU7 Ultra.
48 voltu elektriskās arhitektūras izmantošana, kuru agrāk ieviesa Tesla Cybertruck, ļauj pielietot lineāro bremžu un stūres vadību. Tradicionālie hidrauliskie un mehāniskie savienojumi tiek aizstāti ar programmēto vadību, nodrošinot adaptīvas stūres un bremžu spēka attiecības. Pateicoties tam, automobilis precīzāk reaģē uz dažādiem braukšanas apstākļiem.
Jaunā šasijas tehnoloģija arī veicina energoefektivitāti, samazinot temperatūru bremzēšanas laikā un palielinot nobraucamo distanci. Tā viegli integrējas Xiaomi ekosistēmā, savieno automašīnas ar daudzām viedierīcēm.
Pagaidām nav paziņots, kurā automašīnu modelī kompānija Xiaomi izmantos jauno šasiju. Ņemot vērā paaugstinātu komfortu, lielo jaudu un labāku vadāmību, to varētu izmantot, lai izveidotu luksusa un sporta elektromobiļus.
Avots: arenaev
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra