MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
Auto

Xiaomi automobiļu bizness: sūtījumi, ieņēmumi un vidējā cena pieauga, taču ceturksnī joprojām ir 186 miljonu eiro zaudējumi.

Xiaomi automobiļu bizness: sūtījumi, ieņēmumi un vidējā cena pieauga, taču ceturksnī joprojām ir 186 miljonu eiro zaudējumi.
0 0 9 0

Xiaomi paziņoja par rekordlieliem ieņēmumiem – 1,17 miljardiem eiro – no sava elektromobiļu biznesa 2024. gada trešajā ceturksnī. Tas ir par 52,1% vairāk nekā otrajā ceturksnī. Galvenais šī pieauguma veicinātājs bija veiksmīgā Xiaomi SU7 elektromobiļu sērijas ieviešana un piegāde.

Trešajā ceturksnī Xiaomi piegādāja 39 790 SU7 vienības, un kopējais piegādāto elektromobiļu skaits pieauga līdz 67 157 vienībām kopš ieviešanas 28. martā. Nesen uzņēmums paziņoja par 100 tūkstošu klientiem nodoto modeļu vienību sasniegšanu.

SU7 sērija ietver trīs modeļus: Standard, Pro un Max, kuri ātri kļuva populāri Ķīnas elektromobiļu tirgū. Vidējā SU7 pārdošanas cena trešajā ceturksnī bija 238 650 juaņas (aptuveni 29 600 eiro), kas ir par 4,4% vairāk nekā otrajā ceturksnī. Cenu pieaugumu izraisīja pieaugošais pieprasījums pēc dārgākiem Pro un Max modeļiem.

Neskatoties uz ievērojamajiem ieņēmumiem, Xiaomi elektromobiļu bizness joprojām darbojas ar zaudējumiem. Uzņēmums ziņoja par koriģētiem neto zaudējumiem 1,5 miljardu juaņu (186 miljonu eiro) apmērā. Tomēr uzņēmuma dibinātājs un ģenerāldirektors Lėjus Dzjiňs pauda optimismu par nākotni: uzņēmums nosprauda mērķi piegādāt 130 tūkstošus SU7 vienību līdz 2024. gada beigām.

Xiaomi turpina paplašināt savu klātbūtni Ķīnas automobiļu tirgū. Uz 30. septembri uzņēmumam bija 127 autosaloni 38 pilsētās kontinentālajā Ķīnā, un tīkla izaugsme turpinās.

Avots: arenaev

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti