MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
Auto

Volkswagen Tayron ir jauns SUV ar plašu dzinēju un konfigurāciju klāstu, un tā cenas sākas no 45 500 eiro.

Volkswagen Tayron ir jauns SUV ar plašu dzinēju un konfigurāciju klāstu, un tā cenas sākas no 45 500 eiro.
0 0 22 0

Volkswagen prezentēja Eiropā jaunu automašīnu ar nosaukumu Tayron. Tas pastāv Ķīnā kopš 2018. gada, un tagad tas cenšas ienākt Eiropas kompānijas portfelī. Būtībā tā ir septiņvietīga pēdējās paaudzes Tiguan versija. Citiem vārdiem sakot, tas aizstāj veco Tiguan Allspace, kas tiek pārdots Eiropā.

Jaunais Volkswagen Tayron atrodas kompānijas sērijā starp Tiguan un lielāko Touareg. To var uzskatīt par Skoda Kodiaq ekvivalentu. Iekšpuses un ārpuses dizains nav negaidīts, ņemot vērā, ka tas ļoti līdzinās pagarinātam Tiguan. Tā garums ir 4770 mm, kas ir par 231 mm garāks nekā bāzes krosoveram. Lai tajā varētu izmitināt trešo sēdekļu rindu (lai gan tā tiks ražota arī divrindu modifikācijā), tā riteņu bāze tika palielināta par 114 mm līdz 2791 mm. Tayron platums ir 1852 mm un augstums 1660 mm. Abi parametri ir nedaudz lielāki nekā Tiguan.

Bagāžas nodalījuma ietilpība aiz sēdekļiem svārstās no 345 litriem (versijai ar trešo rindu) līdz 885 litriem (divrindu modelim). Saliekot otro rindu, apjoms palielinās līdz 2090 litriem divrindu modelim un līdz 1905 litriem trīsristu konfigurācijā. Volkswagen Tayron būs pieejams arī hibrīdā versijā, taču tikai ar divām sēdekļu rindām. Tā kā akumulators aizņem noteiktu vietu, noderīgais bagāžas nodalījuma apjoms samazināsies līdz 705 litriem ar paceltiem aizmugurējiem sēdekļiem un līdz 1915 litriem pēc to nolikšanas. Ja ar to nepietiek, auto var vilkt piekabi, kuras svars ir līdz 2,5 tonnām.

Visām Tayron versijām ir automātiskā pārnesumu kārba ar dubulto sajūgu. Plug-in hibrīda gadījumā tiek piedāvāta sešu pārnesumu automātiskā pārnesumu kārba, bet iekšdedzes dzinēja versijai — septiņu pārnesumu. PHEV versijām ir tikai priekšējā piedziņa, tāpat kā bāzes versijām ar benzīna un dīzeļdzinējiem. Sākotnējā aprīkojumā jaunajam krosoveram ir 1,5 litru turbopūtim benzīna dzinējs ar 148 ZS jaudu un 250 Nm griezes momentu. Šis dzinējs ir aprīkots ar viegla hibrīda tehnoloģiju un var darboties ar diviem cilindriem, lai taupītu degvielu, kad nav nepieciešama papildu jauda.

Dzinēja diapazons piedāvā arī ekonomisko 2.0 TDI dīzeļdzinēju ar tādu pašu jaudu 148 ZS, bet daudz lielāku griezes momentu 360 Nm. Pilnpiedziņas versijai ir jaudīgāks 2.0 TDI dzinējs, kas ražo 201 ZS un 400 Nm. VW arī pārdos Tayron ar pāris 2.0 TSI benzīna dzinējiem, viens no kuriem ir 148 ZS un 320 Nm, bet otrs 261 ZS un 400 Nm.

Plug-in hibrīdi piedāvā divas piedziņas versijas, kas apvieno 1,5 litru benzīna turbopūtes dzinēju un elektrisko motoru. Vienā gadījumā tiek nodrošināta 201 ZS jauda, otrā — 268 ZS PHEV satur 19,7 kWh akumulatoru ar 50 kW līdzstrāvas uzlādes atbalstu. Pilna uzlāde pietiek 100 km nobraukšanai. Kombinācijā ar degvielas tvertni Tayron eHybrid var pārvarēt aptuveni 850 km.

Volkswagen Tayron salonā pieejams 15 collu skārienekrāns informācijas un izklaides sistēmai, 10,25 collu digitālais instrumentu panelis, tradicionālās stūres pogas, bet trūkst papildu displeja pasažierim.

Jaunā Volkswagen Tayron priekšpasūtījumi atveras 10. oktobrī ar cenu no 45 475 eiro. Automašīna būs pieejama Life, Elegance un R-Line konfigurācijās.

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti