MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
Spēles

Veiksmīgā spēle Marvel Rivals gandrīz tika atcelta - kas notiek uzņēmumā NetEase

Veiksmīgā spēle Marvel Rivals gandrīz tika atcelta - kas notiek uzņēmumā NetEase
0 0 24 0

Mēs jau ziņojām, ka NetEase atlaida Marvel Rivals izstrādātājus, neskatoties uz spēles panākumiem. Izrādās, ka CEO Viljam Dings vispār vēlējās to atcelt.

Atšķirībā no Concord, pagājušā gada skaļākā neveiksme, un mazāk zināmā Ukrainas projekta Level Zero: Extraction, Marvel Rivals kļuva par hitu, nopelnot miljonus un piesaistot simtiem tūkstošu vienlaicīgu spēlētāju tikai dažu dienu laikā. Taču tas viss varēja nenotikt Dinga nevēlēšanās dēļ izmantot ārēju licencētu zīmolu.

Izdevums Bloomberg apraksta pašreizējo situāciju NetEase: uzņēmuma vadītājs aktīvi samazina darbavietas, slēdz studijas un atsakās no investīcijām ārzemēs. Saskaņā ar ziņojumu mērķis ir samazināt un koncentrēt produktu portfeli, lai novērstu neseno izaugsmes palēnināšanos un konkurētu ar Tencent un MiHoYo. Pēc avotu teiktā, Dings nevēlējās maksāt par licencētu Marvel varoņu izmantošanu un mēģināja pārliecināt spēles veidotājus izmantot oriģinālu dizainu. Atcelšanas mēģinājums it kā izmaksāja NetEase miljonus, taču spēle tomēr tika izlaista.

Papildus Marvel Rivals Seattle komandas atlaišanai pēdējā gada laikā Dings pārtrauca investīcijas uzņēmuma ārvalstu projektos — Japānas un rietumu studijās, piemēram, Bungie, Devolver Digital un Blizzard Entertainment. Saskaņā ar ziņojumu Dings uzskata, ka spēles, kas negenerēs simtiem miljonu gadā, nav uzņēmuma uzmanības vērtas. Taču uzņēmuma pārstāvis sacīja Bloomberg, ka NetEase nenosaka "patvaļīgus kopējos skaitļus, lai noteiktu jaunas spēles dzīvotspēju".

NetEase darbinieki stāstīja Bloomberg par uzņēmuma iekšējām problēmām, kuras it kā izraisījušas Dinga nestabilitāti kā vadītājam. Viņam ir tendence ātri pieņemt lēmumus un bieži mainīt viedokli, liek personālam strādāt vēlu vakaros, nesen iecēla vairākus augstskolas absolventus vadošos amatos un it kā slēdz tik daudz projektu, ka NetEase nākamajā gadā var vispār nesniegt nevienu spēli Ķīnā.

NetEase atteikšanās no investīcijām spēļu jomā notiek ilgstošas nenoteiktības laikā spēļu industrijā, īpaši Rietumos. Pēdējo gadu laikā spēļu industrijā bija masveida atlaišanas, spēļu atcelšanas, studiju slēgšanas un dārgu projektu neveiksmes.

Saistītie Tagi:

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti