Šķiet, ka Amazon lielais sortiments tiešsaistes veikalā ir licis veikt dīvainus atjauninājumus — no šī brīža Amazon Shopping lietotne sniegs sarakstu ar precēm, kuras uzņēmums nepārdod.
Jaunā funkcija darbojas beta versijā un ir pieejama meklēšanas rezultātos, kurā starp Amazon nepieejamajām precēm būs saites uz zīmolu vietnēm, kur tās tomēr var iegādāties.
«Kad klienti, kuriem ir piekļuve beta versijai, meklē zīmolu un/vai preci, mēs parādām atbilstošus produktus, kas atrodami Amazon veikalā, kā arī izceļam preces, kuras nepārdodam, bet kuras ir pieejamas tieši cita zīmola vietnē,» saka uzņēmumā (caur The Verge).
Spiežot uz atzīmi ar preci, Amazon informēs, ka esat pametis tās veikalu, un pēc apstiprinājuma novirzīs uz trešās puses vietni.
Amazon jau sen ir zināms kā veikals, kas, šķiet, pārdod pilnīgi visu, tāpēc patiešām lietotnei būs vieglāk uzskaitīt, ko tajā nav. Tomēr, visticamāk, funkcija tiek ieviesta tādēļ, ka uzņēmums saņems noteiktu procentu no zīmoliem par pārejām uz to vietnēm — tomēr par to relīzē nav stāstīts.
Amazon viceprezidents Radživs Mehta norādīja, ka jaunā funkcija izstrādāta, lai paplašinātu izvēli un «padarītu iepirkšanos ērtāku klientiem». Šobrīd jauno iespēju beta versijā var izmēģināt ierobežots skaits lietotāju no ASV, izmantojot Amazon Shopping lietotni iOS un Android ierīcēs, bet, ja atsauksmes būs pozitīvas, piekļuvi paplašinās.
Atgādinām, ka novembrī uzņēmums uzsāka Amazon Haul tiešsaistes veikalu, kas piedāvā preces par $10-20 vai mazāk, cenšoties līdzināties populārajai Ķīnas lietotnei Temu, un jau decembrī e-komercijas impērija Amazon paplašinājās ar automašīnu pārdošanu — vietnē sāka darboties Amazon Autos kategorijas beta versija.
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra